Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:29:40 GMT

اقدامی از دولت جدید آمریکا ندیده ایم

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۴۱۹۹

رئیس جمهور با اشاره به ظلم دولت قبلی آمریکا به مردم ایران گفت: در این دو ماه اقدامی از دولت جدید آمریکا ندیده ایم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح های ملی وزارت نیرو، با تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از وزارت نیرو بابت افتتاح طرح های مهم اظهار کرد: ما در سال بسیار سخت کرونا و جنگ اقتصادی توانستیم جهش تولید را در مقام عمل محقق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وزارت نیرو در این زمینه تلاش بسیاری انجام داد و رهبر معظم انقلاب کتبا و شفاها از این وزارت خانه تشکر کرده اند. من هم از وزیر ، مدیران و مهندسان و طراحان و مجریان وزارت نیرو تشکر می کنم.

وی ادامه داد: امسال 307 طرح و پروژه وزارت نیرو با رقم 81 هزار میلیارد تومان افتتاح شد و طرح های دیگری هم در دست اجرا است.

روحانی خاطرنشان کرد: از سایر وزرا هم بابت طرح های بسیار مهمی که افتتاح کردند، تشکر می کنم. دیروز من خدمت رهبری بودم و ایشان از طرح آبرسانی به شرق کشور رضایت داشتند. که آب به سیرجان، اردکان و یزد رسیده است، در این طرح قرار است آب به اصفهان ، خراسان جنوبی و مشهد و سیستان وبلوچستان هم برسد.برخی از این افتتاح هایی که انجام شد در تاریخ ایران بی نظیر و برخی هم در تاریخ ایران جهشی بود.

روحانی با بیان اینکه امسال سال بسیار سختی بود و من متوجه هستم مردم با چه مشکلاتی مواجه بودند، گفت: برای کسب و کار و سفر  و تحصیل مشکلات زیادی وجود داشت.اقدام تروریسیتی آمریکا از سه سال پیش علیه ملت ایران آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد. آنها منابع مالی ما را قفل کردند ، صادرات را دچار مشکل کردند و حتی ما برای خرید واکسن هم دچار مشکلات زیادی شدیم.

رییس جمهور ادامه داد: دولت جنایتکار آمریکا ظلم بزرگی علیه ملت ما انجام داد . دولت فعلی هم که می گوید دولت قبل اشتباه کرده است ، اقدامی برای جبران انجام نداده  و ما دراین دو ماه چیزی از دولت جدید آمریکا ندیدیم. آنها باید در مقام عمل کاری انجام دهند.

ادامه داردپ

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسن روحانی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری سبا یمن یک منبع امنیتی یمن تایید کرد که سرویس‌های امنیتی این کشور توانستند توطئه‌های جاسوسی دشمن آمریکایی و اسرائیلی را خنثی کنند.

براساس گزارش المیادین، این منبع توضیح داد که سرویس‌های امنیتی فردا در بیانیه‌ای رسمی جزئیات بیشتری در مورد توطئه‌هایی که خنثی شده‌اند را فاش خواهند کرد.

نکته قابل توجه این است که یمن از طریق عملیات علیه مناطق اشغالی در عمق اراضی اشغالی فلسطین و هدف قرار دادن کشتی‌های صهیونیست و کشتی‌هایی که به مقصد اراضی اشغالی حرکت می‌کنند، یک جبهه حمایتی برای غزه است.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن چند روز پیش از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید تنش در پاسخ به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

سریع تصریح کرد: این مرحله شامل هدف قرار دادن تمامی کشتی‌هایی که ممنوعیت ناوبری رژیم صهیونیستی را نقض می‌کنند و کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند در هر منطقه‌ای که نیرو‌های مسلح یمن به آن دسترسی داشته باشند، است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو