Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا «محسن هاشمی» روز سه شنبه در حاشیه دویست و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ داد.

وی درباره آغاز به کار جلسه شورای شهر در سال آینده گفت: از ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ در خدمت مردم شهر تهران هستیم.

هاشمی درباره وضعیت تصویب بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران و تایید آن توسط فرمانداری گفت: بودجه به فرمانداری و هیات تطبیق ارسال شده است مشکل اساسی در آن دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه ممکن است چند نکته کوچک در بودجه از سوی فرمانداری مطرح باشد، افزود: منتظر نامه فرماندار هستم و اگر نامه فرماندار همین امروز به دستم برسد در جلسه فوق‌العاده دیگری که به صورت مجازی است نتیجه گیری می کنیم.

هاشمی با اشاره به افتتاح سه ایستگاه مترو در شهر تهران گفت: سه ایستگاه مترو امروز افتتاح و ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران اضافه شد.

وی با بیان اینکه امروز ۷۰ کیلومتر از خط ۶ مترو تهران نیز افتتاح شد، گفت: جا دارد به مردم شمال غرب تهران که به مترو پیوستند، تبریک بگوییم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در تشریح جلسه امروز شورای شهر با بیان اینکه دستورات متعددی را داشتیم، گفت: مجوز فروش دو ملک به شهرداری برای استفاده از بودجه غیر نقد و مجوز به شرکت آبفا برای تامین اعتبار پروژه های آب از جمله مصوبات امروز شورا بود.

وی گفت: در سال گذشته این شرکت ۶۰۰ میلیارد تومان از مردم تهران دریافت داشته است که آن را در ایجاد تصفیه خانه ها هزینه کرده و به این شرکت اجازه داده شد که در سال ۱۴۰۰ نیز این کار را ادامه دهد.

برچسب‌ها شورای شهر جلسه علنی شهر تهران محسن هاشمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر جلسه علنی شهر تهران شورای شهر جلسه علنی شهر تهران محسن هاشمی اخبار کنکور شورای شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران

تین نیوز

در ادامه اقدامات مربوط به رفع نواقص خط ۳ مترو تهران، امسال نیز بخش دیگری از تاسیسات، دسترسی ها و ورودی های جدید این خط تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا کیفیت ارائه خدمات در ایستگاههای خط ۳ ارتقاء یابد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، آزاد اکبری  مجری خط ۳ مترو تهران در خصوص برنامه های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط مذکور گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تامین شود، اتفاق های خوبی رخ خواهد داد.

در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

مجری خط ۳ مترو تهران در ادامه صحبت های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی مانده این خط تامین شود، می توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد