Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@01:34:42 GMT

آمادگی پزشکی قانونی برای چهارشنبه آخر سال

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۴۲۱۵

آمادگی پزشکی قانونی برای چهارشنبه آخر سال

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران مهدی فروزش گفت: همه مراکز پزشکی قانونی استان در ساعات اداری و واحد کشیک عصر واقع در پارک شهر در این اداره کل، آماده پذیرش مصدومان و آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه آخر سال هستند.
وی گفت: امیدواریم با تمهیدات دستگاه های ذیربط، امسال شاهد حوادث کمتری در چهارشنبه آخر سال باشیم و حوادث احتمالی منجر به فوت کسی نشود ولیکن مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی این اداره کل واقع در کهریزک برای پذیرش و رسیدگی به موارد فوت احتمالی حوادث آمادگی کامل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران افزود: با توجه به اینکه اکثر حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال در ساعات غیر اداری رخ می دهد شهروندان می توانند با در دست داشتن نامه از مراجع قضایی و کلانتری ها به واحد کشیک عصر و شب پزشکی قانونی استان تهران به نشانی خیابان بهشت،ضلع جنوبی پارک شهر، کوچه معراج مراجعه کنند .
فروزش گفت: با توجه به اینکه خطرات این روز بیشتر متوجه کودکان و نوجوانان است به والدین توصیه می شود تا برای حفظ سلامت فرزندان خود مراقبت و نظارت بیشتری بر آنها داشته باشند و مواد آتش زا را از دسترس آنها دور کنند.
وی همچنین توصیه کرد در صورت بروز هرگونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی، کودکان و افراد مسن را از محل حادثه دور و به جای امن منتقل کنند و در اسرع وقت با مراکز درمانی و امدادی تماس بگیرند.

برچسب‌ها چهارشنبه سوری مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارشنبه سوری مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور چهارشنبه سوری مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور اخبار کنکور پزشکی قانونی استان چهارشنبه آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.

به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • نظریه پزشکی قانونی یکی از ارکان اساسی رأی قاضی است
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی