Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:23:00 GMT

اخباری دوباره سرمربی ماشین سازی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۴۲۴۸

اخباری دوباره سرمربی ماشین سازی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، تمرینات ماشین سازان  دیروز با حضور مهدی پاشازاده برگزار شد و پس از پایان  تمرینات پاشازاده با حضور در باشگاه ماشین سازی جلسه‌ای با حامد نجفی  مدیرعامل این باشگاه برگزار کرد و خواستار قطع همکاری شد.

اعضای هیئت مدیره با تشکیل جلسه‌ای بعد از گفتگو با مهدی پاشازاده با جدایی او موافقت کرده و با سرمربی این تیم به صورت توافقی قطع همکاری شد و در همین جلسه با در نظر گرفتن شرایط موجود و شناخت محمد ‌سعید اخباری از تیم و با توجه به اینکه ایشان قبل از حضور پاشازاده نیز مسئولیت فنی تیم را برعهده داشته است اخباری به عنوان سرمربی تیم ماشین سازی تبریز انتخاب و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه ماشین سازی از زحمات مهدی پاشازاده تقدیر و قدردانی کرد و برای ایشان در ادامه فعالیت حرفه‌ای آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه ماشین سازی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم

سرمربی تیم بسکتبال الریاضی لبنان ابراز امیدواری کرد، تیمش در بازی سوم مقابل شهرداری گرگان کار را تمام کرده و پیروز شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم الریاضی لبنان در بازی دوم از سری فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا که در تهران برگزار شد با حساب 98 بر 85 از شهرداری گرگان شکست خورد تا دو تیم در بازی شماری، یک - یک شوند. 

سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال

احمد فران سرمربی تیم الریاضی در مورد این بازی اظهار داشت: یکی از شب‌های بد خود را تجربه کردیم. ما نمی‌توانیم مقابل تیمی مثل شهرداری  گرگان برنده شویم وقتی 17 ترن اوور داریم.

سرمربی تیم بسکتبال الریاضی ادامه داد: ما همچنین شوت‌ها خوبی در این دیدار نداشتیم و این کاملاً خلاف چیزی بود که در بازی نخست در بیروت اتفاق افتاد.

فران گفت: کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. برنامه‌ریزی ما طوری بود که برای 28 دقیقه بسکتبال خوبی ارائه کردیم، اما در نهایت باختیم. امیدوارم در بازی سوم که در بیروت برگزار می‌شود، پیشرفت‌هایی داشته باشیم و کار را تمام کنیم.

دیدار سوم سری فینال این رقابت‌ها روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه ساعت 22:15 در بیروت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • اخباری که نباید ببینید!
  • اخباری از حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند