Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از جدایی آرمان رمضانی و پیوستن او به استقلال حالا مهدی مهدی خانی مهاجم جوان و ناموفق پرسپولیس نیز این بار مورد توجه باشگاه نساجی مازندران قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه نساجی مازندران برای جذب مهدی مهدی خانی مهاجم تیم پرسپولیس درخواست داده است.

مهدی خانی که در نقل و انتقالات ابتدای فصل از واراژدین به پرسپولیس منتقل شد، در حالی نیم فصل را سپری کرد که کمتر فرصت بازی پیدا کرد و در فرصت های اندک نیز نتوانست توانایی اش را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اغلب به عنوان مهاجم کاذب در ترکیب سرخپوشان به میدان رفت اما با فرصت سوزی های پرتعداد، نگاه منتقدان را متوجه خود دید.

حالا و در شرایطی که با جذب ترابی و مغانلو و بازگشت آل کثیر، او شرایط سختی برای حضور در زمین خواهد داشت، باشگاه نساجی درخواست خرید این بازیکن را از پرسپولیس کرده است. ساکت الهامی حتی تمایل دارد که مهدی خانی را برای یک نیم فصل در اختیار داشته باشد.

مهدی خانی ۲۳ ساله در حالی با پیراهن پرسپولیس در مسابقات حضور یافته که سابقه بازی در تیم جوانان و امید را هم دارد و دو سال پیش در شهرخودرو نیز عملکرد مطلوبی داشت.

پرسپولیس تا اینجای نقل و انتقالات، آرمان رمضانی، آریا برزگر، احسان حسینی و سعید حسین پور را از دست داده که جدایی سه بازیکن به صورت قرضی بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی مازندران پرسپولیس پرسپولیس مهاجم پرسپولیس مهدی مهدی خانی نساجی مازندران نقل و انتقالات پرسپولیس مهدی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور

به گزارش “ورزش سه”، اگرچه هنوز جام حذفی باقی است اما باتوجه به حذف پرسپولیس و استقلال، امکان رویارویی دو قدرت غیرتهرانی با آنها وجود ندارد و به همین دلیل امروز آخرین فرصت سپاهان و تراکتور است تا خود را به هواداران خود ثابت کنند.

بعد از بک فصل دشوار، این بازی‌ها در حالی برگزار می‌شود که برتری هر کدام از این دو تیم مقابل پرسپولیس و استقلال یک دستاورد جانبی برای آنها خواهد داشت: گرفتن جام.

اگر استقلال در تبریز شکست بخورد یا پرسپولیس در خانه مغلوب شود و اگر این دو پیشامد همزمان نباشد، کورس جدول دچار تغییری چه بسا غیرقابل بازگشت می‌شود و به همین دلیل دو تیم تراکتور و سپاهان می‌توانند مدعی شوند که جام را از یک تیم تهرانی گرفته‌اند و برای همیشه تیم دیگر را وام‌دار خود کنند.

از سوی دیگر شکست تراکتور برابر استقلال شانس قهرمانی این تیم را روی کاغذ و باخت سپاهان برابر پرسپولیس احتمال عملی قهرمانی این تیم را به صفر می‌رساند و به همین دلیل خود آنها نیز نیاز مبرمی به سه امتیاز خواهند داشت.

همچنین در صورت برتری پرسپولیس و استقلال، ملوان با پیروزی بر استقلال خوزستان قعرنشین، به رتبه چهارم صعود می‌کند و تهدیدی برای جایگاه سپاهان می‌شود.

بنابراین این یک روز سرنوشت‌ساز برای دو قطب غیرتهرانی خواهد بود، شبی که شاید در پایان آن، ملوان خود را شریک این دو ضلعی کرده و آن را به یک مثلث شبیه کند.

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید