Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: حال تیم‌هایی که به لحاظ مالی مشکلی نداشتند، نتیجه گرفتند، چون بازیکنان خوب و با کیفیتی گرفته‌اند.

خبرگزاری میزان - حسین پاشایی مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن در لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*مقابل یک تیم خوب و با کیفیت بازی داریم که فردا دیدار سخت و مهمی مقابل آنها خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد و هدف ما پیروزی و رسیدن به رتبه‌های بالای جدول است. همین هدف را ذوب‌آهن هم دارد تا از انتهای جدول جدا شود و این کار را برای ما سخت می‌کند.

*با تغییرات و تحولاتی که ذوب‌آهن در کادرفنی داشته، نتایج خوبی هم کسب کرده است. فردا یک بازی زیبا را شاهد خواهیم بود و امیدوارم ما هم بتوانیم در کنار یک بازی زیبا، نتیجه هم کسب کنیم.

*در دو بازی گذشته، هم مقابل پدیده و هم مقابل استقلال در جام حذفی، مستحق باخت نبودیم. در بازی با پدیده اشتباه تأثیرگذار داور را داشتیم و در دیدار مقابل استقلال هم با جوانانی که در ترکیب داشتیم، بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم و با تمام احترام به این تیم، مستحق باخت نبودیم. بازی را ما چند بار آنالیز کردیم و حتی می‌توانم بگویم اشتباه داوری هم در بازی با استقلال تأثیرگذار بود.

* کیفیت تیمی ما کیفیت خوبی است و بازی‌ها را نگاه می‌کنیم، خیلی به جبران نتیجه امیدوار هستیم. تیم خوب و جوانی داریم و امیدواریم اشتباهات این بازیکنان جوان و همینطور کادرفنی به حداقل برسد تا در کنار بازی‌های زیبایی که انجام می‌دهیم، نتیجه هم بگیریم.

*به هر حال تیم‌هایی که به لحاظ مالی مشکلی نداشتند، نتیجه گرفتند، چون بازیکنان خوب و با کیفیتی گرفته‌اند. تیم‌هایی چون پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور همیشه بالای جدول بوده‌اند. امسال با توجه به نبود تماشاگران عزیز، لیگ خیلی نزدیکی را شاهد هستیم و تقریباً به جز یکی دو تیم، در جایگاه واقعی خودشان هستند.

*ما هنوز جای خالی در لیست‌مان داریم. در این مدت هم تعدادی بازیکن با کیفیت و جویای نام در کنار بازیکنان با تجربه کسب کردیم. این بازیکنان انگیزه زیادی برای نشان دادن خودشان دارند و امیدوارم هم آنها بتوانند به پیکان کمک کنند و هم باشگاه پیکان سکوی پرتابی برای آنها باشد. با توجه به مشکلاتی که در باشگاه پیکان داشتیم؛ اما محمدی تلاش خود را در نقل و انتقالات کرد تا بازیکنان با کیفیتی بگیرد و امیدوارم در نیم فصل دوم نشان دهیم که بازیکنانی که جذب شده‌اند در کنار بازیکنان قدیمی، چه کیفیت خوبی دارند.

*محمد ابراهیمی همچنان مصدوم است؛ اما محرومی برای این بازی نداریم.

بیشتر بخوانید: عباسیان: آلومینیوم را به خاطر منصوریان انتخاب کردم

انتهای پیام/

برچسب ها: پیکان حسین پاشایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیکان پیکان حسین پاشایی تیم هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اولین برد هفته بیست و پنجم لیگ برتر به نام شمس‌آذر قزوین و اولین گل به نام پوریا سرآبادی ثبت شد که توانست پس از سپری شدن فقط 9 دقیقه از شروع دیدار مقابل پیکان، ارسال از کرنر سمت چپ زمین را با وجود قد و قامت کوتاه خود، با قطع توپ عالی در مقابل تیرک اول و ضربه سر دیدنی تبدیل به گل کند و تیمش را در مسیر گرفتن سه امتیاز و رسیدن به رده هفتم جدول قرار بدهد.

هافبک ریزنقش و تکنیکی شمس‌آذر در کنار این گل، بارها با حرکت‌های سریع خود نقش اول در طراحی حملات تیمش را داشت و انتقال توپ به کنار‌ه‌ها کاری کرد تا حملات متعددی به وجود بیاورند و پیکان را به دردسر بیندازند و در نهایت هم سه امتیاز بگیرند.

سرآبادانی که چهارمین سال حضورش در شمس‌آذر قزوین و نخستین فصل بازی در لیگ برتر را تجربه می‌کند، در تمام 25 هفته گذشته به میدان رفته و نمایش تاثیرگذاری با زدن هشت گل در خط میانی تیمش داشته که برابر پیکان هم این کار را انجام داد.

کاپیتان شمس‌آذر قزوین با گلزنی مقابل پیکان تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد هشت رساند تا در رده چهارم جدول برترین گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد و عملکرد قابل توجهی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال