Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی سوادکوهی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، افزود : احزاب و گروه‌های سیاسی با برخورداری از بینش باز سیاسی ، باید با معرفی افراد متخصص ، شرایطی را فراهم کنند تا مردم در انتخابات سال آینده مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی با اظهار این که حضور چهره‌های سیاسی مختلف، زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات سال آینده است ، افزود : در انتخابات سال ۱۴۰۰، مردم به کسی رای می‌دهند که حافظ منافع آنان باشد و با تلاش شبانه‌روزی در راستای بهبود وضع اقتصادی کشور گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوادکوهی از انتخابات به عنوان برگ برنده نظام اسلامی نام برد و گفت : حضور حداکثری مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰، تمام دسایس سازمان دشمنان و بدخواهان انفلاب را نقش برآب می‌کند و قدرت چانه زنی دولتمردان در عرصه بین‌المللی را افزایش می‌دهد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه شرکت نکردن مردم در انتخابات سال آینده مشکلات کشور را رفع نمی‌کند ، اظهار داشت : باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود که تنها راه نجات کشور در برابر توطئه‌های دشمنان و بویژه بهبود وضعیت اقتصادی کشور تنها از مسیر انتخابات و با انتخاب افراد متخصص محقق می‌شود.

وی افزود : با گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب، مردم با حضور در عرصه‌های مختلف، بارها ثابت کردند که همچنان حامی ولایت و پشتیبان قوی برای نظام اسلامی هستند و دولتمردان نیز باید با تلاش صادقانه و شبانه‌روزی، در راستای رفع مسکلات کشور گام بردارند.

او ادامه داد : نهادهای نظارتی و اعضای شورای نگهبان باید با تایید صلاحیت افراد متخصص که دلسوز نظام باشند و در راستای رفع مشکلات کشور دغدغه دارند، زمینه مشارکت بیشتر مردم در این رویداد مهم سیاسی کشور را فراهم کنند.

سوادکوهی ساختار نظام جمهوری اسلامی بر مبانی مردم سالاری دینی عنوان کرد و گفت : هر زمان که مردم حضور آگاهانه و فعال در انتخابات داشتند کارآمدی نظام افزایش و امنیت و رفاه مردم تامین شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در چهار حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یکهزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری، ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی احزاب و انتخابات شورای شهر ساری مازندران انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی احزاب و انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی احزاب و انتخابات شورای شهر ساری مازندران انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور مردم در انتخابات سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، محمد شعاعی، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت -در همایش روز شوراها با بیان اینکه سه سال از عمر دولت مردمی سیزدهم سپری می‌شود که در این مدت پستی، بلندی و اتفاقات تلخ و شیرین زیادی رخ داده است، اظهار کرد: عزم جدی بر این است که در جهت توسعه و آبادانی کشور و رفع مشکلات مردم حرکت کنیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری، شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: این شعار، خاص و عمیق است و مدت‌هاست که از آن حرف زده می‌شود اما در عمل مشکلات زیادی وجود دارد که باید برای رفع آنها و تحقق شعار سال همت مضاعف داشت.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت استان نیز از ابتدای سال و برای تحقق شعار اقداماتی را مورد توجه قرار داده است، افزود: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه در توسعه اقتصادی می‌توان اعداد و ارقام اعلام کرد، اظهار داشت: نباید از توسعه اجتماعی فاصله گرفت چرا که این اصلی‌ترین شاخص، توانمندی و دارایی نظام مردم هستند.

شعاعی اقدام مهم استان را به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: این موضوع با تولید و معیشت در ارتباط است و بر این اساس تمام ارکان دولت و دستگاه‌های مختلف باید دست به دست هم دهند تا شعار امسال محقق شود.

این مسئول با بیان اینکه در استانداری زنجان دو روز در هفته طی جلساتی مباحث مربوط به شعار سال رصد می‌شود گفت: موضوع مربوط به ارتقای تولید با مشارکت مردم با جدیت پیگیری و تلاش می‌شود این مهم به نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر 747878

دیگر خبرها

  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است