Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@07:47:08 GMT

بررسی برخی از مقاصد گردشگری شمال به پیشنهاد میهمان شو

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۴۵۷۶

بررسی برخی از مقاصد گردشگری شمال به پیشنهاد میهمان شو

این روزها سفر کردن یکی از لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌ها برای اکثر افراد است. - اخبار بازار -

یک سفر خوب و لذت‌بخش با رعایت کلیه دستورالعمل های ستاد ملی کرونا می‌تواند هم روحیه شما را بهتر کند و هم انرژی شما را برای ادامه زندگی افزایش دهد.

البته شما زمانی می‌توانید یک تجربه عالی از یک سفر جذاب و خاطره‌‌انگیز را داشته باشید، که پیش از سفر یک برنامه‌ریزی دقیق و خوب انجام داده و همچنین بتوانید زمان و هزینه خود را به بهترین شکل مدیریت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این مقاله شما را با 3 تا از بهترین و جذاب‌ترین مقاصد برای سفر در ایران آشنا می‌کنیم که در دوران پس از کرونا بتوانید به انها سفر کنید؛ و همچنین به شما آموزش می‌دهیم، که چگونه یک سفر کم‌هزینه و جذاب را تجربه کنید. پس اگر شما نیز از آن دسته افراد هستید که از سفر کردن بسیار لذت می‌برند، با ما همراه باشید.

تالش؛‌ مقصدی خوش آب و هوا با طبیعتی زیبا در شمال ایران

اگر از حضور در طبیعت‌های بکر و زیبا لذت می‌برید و به‌دنبال آب‌ و هوایی دلچسب هستید؛ شهرستان تالش در استان گیلان، یکی از بهترین مقاصد برای شماست. این شهرستان جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بسیاری دارد، که باعث می‌شود شما با  اجاره ویلا در تالش  یا رزرو کلبه های جنگلی روز‌ها در این منطقه سکونت داشته باشید و هر‌روز یک جاذبه دیدنی جدید را ببینید. در ادامه چند‌تا از بهترین جاذبه‌های شهرستان تالش را معرفی کرده‌ایم:

پارک جنگلی سیاه داران:‌ این جنگل زیبا از تعداد زیادی درخت بلوط سیاه پوشیده شده است و امروزه به یک پارک جنگلی با امکانات تفریحی تبدیل شده است. شما با رفتن به این منطقه می‌توانید علاوه بر لذت بردن از طبیعت زیبای آن، از امکانات تفریحی و رفاهی‌ای همچون رستوران، آلاچیق، سورتمه ریلی و… استفاده کنید و اوقات خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.دریاچه سراگاه: دریاچه سراگاه یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان است، که در نزدیکی پارک جنگلی سیاه داران قرار دارد. آب این دریاچه زیبا از چشمه‌های اطرافش تامین می‌شود و از این رو، آب دریاچه سراگاه شیرین است. حضور در کنار این دریاچه با بوی شالیزارها و تماشای مرغان دریایی، بی‌شک اوقات خوشی را برای شما رقم می‌زند. رودخانه گرگان رود: اگر از آن دسته گردشگران هستید، که به کمپ زدن و ماهی‌گیری علاقه‌مند هستند؛ این منطقه برای شما بسیار جذاب خواهد بود. رودخانه گرگان رود، یکی از پر‌آب‌ترین و بزرگ‌ترین رودخانه‌های استان گیلان و منطقه‌ای بسیار زیبا برای کمپ زدن و تفریح است.

 

انزلی؛‌ بزرگ‌ترین بندر ایران در شمال کشور با ساحلی زیبا

اگر از حضور در کنار دریا و البته طبیعت سبز لذت می‌برید و می‌خواهید در کنار آن نیز از امکانات تفریحی و رفاهی شهری استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما این است که با  اجاره ویلا در بندر انزلی  در نزدیکی ساحل یا درون شهر چند روزی در این بندر بزرگ و زیبا باشید و از حضور در این شهر لذت ببرید. بهترین و معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی این بندر، شامل موارد زیر است:

مرداب انزلی: مرداب انزلی که به تالاب انزلی نیز معروف است، یکی از زیبا‌ترین جاذبه‌های دیدنی این شهر است. معمولا در این شهر امکان قایق‌سواری و بازدید از این مرداب فراهم است و شما می‌توانید حدود یک ساعت در آن بگردید و از دیدن نیلوفر‌های آبی و مناظر زیبا لذت ببرید.برج ساعت: برج ساعت، یکی از جاذبه‌های تاریخی این شهر است که در سال 1194 شمسی به‌منظور دیده‌بانی از دریا ساخته شد.ساحل انزلی: می‌توان ادعا کرد که بندر انزلی یکی از زیباترین و تمیزترین ساحل‌های شمال کشور را دارد.

ماسال؛ شهر آبشار در بین کوه‌های مرتفع تالش

شهر ماسال در استان گیلان قرار دارد و مناظر دیدنی آن هر‌کسی را مجذوب خودش می‌کند. اگر به گشت و گذار در جنگل‌ها، دشت‌ها و روستاهای سرسبز و چشم‌نواز علاقه‌مند هستید؛ ماسال یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری برای شما است. در ادامه راجع‌به 2 تا از جاذبه‌های دیدنی این شهر زیبا توضیح داده‌ایم:

ییلاق ماسال: برای رسیدن به ییلاق ماسال باید از جاده‌ای پیچ‌درپیچ در دل کوه‌ها و از بین خانه‌های روستایی گذر کنید و به سمت قله کوه حرکت کنید. خود این مسیر به‌تنهایی بسیار لذت‌بخش است. در نهایت نیز شما با منظره‌ای چشم‌نواز از آبشاری زیبا، درختان سبز که روی کوه‌ها را پوشانده‌اند و خانه‌های روستایی با سقف‌های رنگی، روبه‌رو خواهید شد.غار آویشو:‌ درون غار آویشو رودخانه‌ای در جریان است و همچنین قندیل‌هایی از جنس آهنک دیواره این غار را پوشانده‌اند. هنگامی که مسیر این غار را طی کنید، در نهایت به آبشاری زیبا می‌رسید، که منظره آن هر‌کسی را شیفته خود می‌کند.

اگر قصد سفر  و  اجاره ویلا در ماسال  یا کلبه های جنگلی و چشم نواز آن را دارید یا قصد سفر به انزلی و تالش دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا روشی راحت، امن و کم‌هزینه را به‌ شما آموزش دهیم.

 

پیش از سفر، در منزل اقامتگاه خود را انتخاب، رزرو و اجاره کنید!

آیا می‌دانستید شما با مراجعه به سایت‌های معتبری همچون میهمان شو می‌توانید به‌راحتی نسبت به رزرو و اجاره ویلا، سوئیت و به‌طور کلی هر‌نوع اقامتگاهی اقدام کنید؟

با مراجعه به سایت میهمان شو، تنها کافی است مقصد سفر و تاریخ حضور خود را مشخص کنید و صد‌ها گزینه مختلف برای انتخاب را بررسی کرده و در نهایت بهترین و کم‌هزینه‌ترین اقامتگاه را برای سفر خود انتخاب کنید. این سایت به شما این امکان را می‌دهد که اقامتگاه مورد نظر خود را پیش از سفر رزرو کرده و با خیال راحت سفری امن، مطمئن و کم‌هزینه را تجربه کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جاذبه های دیدنی ترین جاذبه اجاره ویلا کم هزینه برای شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • بازگشت «تهرانگرد» به شبکه تهران
  • بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران