Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان پیکان و ذوب آهن در کنفرانس خبری پیش از بازی هفته هجدهم لیگ برتر صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین پاشایی مربی تیم فوتبال پیکان درباره دیدار پیکان و ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: حریف ما تیم خوب و باکیفیتی است. بازی سخت  و مهمی را پیش رو داریم و مساوی به درد هیچ یک از تیم ها نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف مان کسب پیروزی و رسیدن به رتبه‌های بالای جدول است. ذوب‌آهن برای اینکه خود را از انتهای جدول جدا کند، همین هدف را دنبال می‌کند و این موضوع کار ما را سخت می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به تغییر و تحول در کادرفنی ذوب‌آهن  و نتایج خوبی که به تازگی کسب کرده، فکر می کنم فردا بازی زیبایی را شاهد باشیم. امیدوارم در کنار یک بازی خوب 3 امتیاز را هم کسب کنیم.

مربی پیکان درباره اینکه با توجه به دو باخت اخیر این تیم مقابل پدیده و استقلال، به دنبال رسیدن به برد مقابل ذوب‌آهن هستند، گفت: در دو بازی قبلی تیم ما مستحق باخت نبود. فکر می‌کنم داور دیدار با پدیده اشتباه تاثیرگذاری انجام داد و تیم ما مقابل استقلال هم بازی خوبی انجام داد.

پاشایی اضافه کرد:‌ با توجه به نفرات جوانی که در اختیار داریم، ضمن تمام احترامی که برای استقلال قائل هستیم باید بگویم مستحق شکست نبودیم. فیلم این دو بازی را  چند بار آنالیز کرده و می‌توانم بگویم در  این بازی اشتباه داوری هم تأثیرگذار بود.

وی درباره میزان رضایت خود از عملکرد تیم پیکان گفت: تیم ما کیفیت خوبی دارد و وقتی به بازی‌هایش نگاه می‌کنیم، خیلی امیدوار هستیم این ناکامی از لحاظ نتیجه نگرفتن را جبران کنیم. پیکان تیم خیلی خوب و جوانی است و امیدوارم این نفرات جوان به همراه خودمان اشتباهات را به حداقل برسانیم تا بتوانیم برای دیدارهای آینده در کنار نمایش باکیفیت، امتیاز خوبی کسب کنیم.

مربی تیم پیکان درباره این که نتایج این فصل لیگ برتر را عادلانه می‌داند، توضیح داد: تیم‌هایی که از لحاظ مالی مشکلی ندارند، به دلیل جذب بازیکنان خوب و با کیفیت خیلی خوب هم نتیجه گرفتند. استقلال، پرسپولیس،‌ سپاهان و تراکتور در تمام این سال‌ها بالای جدول بودند اما امسال به خاطر غیبت تماشاگران عزیزمان در ورزشگاه‌ها شاهد لیگ نزدیکی هستیم. به جز یکی دو مورد سایر تیم‌ها در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند.

پاشایی در باره این که پرونده نقل و انتقالات پیکان بسته شده،‌ توضیح داد: برای جذب بازیکن جای خالی داریم و در این مدت هم برخی نفرات باکیفیت و جویای نامی را در کنار بازیکنان باتجربه جذب کردیم. نفراتی که برای نشان دادن خود انگیزه زیادی دارند و امیدوارم هم خودشان بتوانند به تیم ما کمک کنند و هم پیکان بتواند برای آنها سکوی پرتاب باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به مسائل مالی باشگاه باید از اکبر محمدی تشکر کنیم، می‌دانستیم نمی‌توانیم ستاره بگیریم،‌ اما نفرات باکیفیتی را جذب کردیم. امیدوارم نفرات جذب‌شده بتوانند در کنار نفرات باکیفیت قبلی به تیم کمک کنند.

وی در مورد نفرات مصدوم و محروم پیکان مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: محمد ابراهیمی همچنان مصدوم است، اما محرومی نداریم.

*استکی: تاکتیک خوبی را برای بازی مقابل پیکان در نظر گرفته ایم

حسن استکی مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد دیدار ذوب‌آهن و پیکان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و مجتبی حسینی تاکتیک خوبی را برای این بازی در نظر گرفته است.

مربی ذوب‌آهن تصریح کرد: 2 برد داشتیم و بچه‌ها شرایط خوبی از نظر روحی و انگیزشی دارند. ان‌شاالله بازی خوبی انجام شود.

وی در خصوص غایبان ذوب‌آهن در مصاف با پیکان گفت: مصدوم و محروم نداریم. فقظ محمد قریشی است که مصدومیتی ازقبل داشته و امیدواریم او بعد از تعطیلات عید به ما ملحق شود. ان‌شاالله سال را با شادی و نتیجه خوب تمام کنیم و سال جدید سال و آغازی خوب برای همه ملت ایران و ورزشکاران باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ذوب آهن لیگ برتر تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور

به گزارش “ورزش سه”، اگرچه هنوز جام حذفی باقی است اما باتوجه به حذف پرسپولیس و استقلال، امکان رویارویی دو قدرت غیرتهرانی با آنها وجود ندارد و به همین دلیل امروز آخرین فرصت سپاهان و تراکتور است تا خود را به هواداران خود ثابت کنند.

بعد از بک فصل دشوار، این بازی‌ها در حالی برگزار می‌شود که برتری هر کدام از این دو تیم مقابل پرسپولیس و استقلال یک دستاورد جانبی برای آنها خواهد داشت: گرفتن جام.

اگر استقلال در تبریز شکست بخورد یا پرسپولیس در خانه مغلوب شود و اگر این دو پیشامد همزمان نباشد، کورس جدول دچار تغییری چه بسا غیرقابل بازگشت می‌شود و به همین دلیل دو تیم تراکتور و سپاهان می‌توانند مدعی شوند که جام را از یک تیم تهرانی گرفته‌اند و برای همیشه تیم دیگر را وام‌دار خود کنند.

از سوی دیگر شکست تراکتور برابر استقلال شانس قهرمانی این تیم را روی کاغذ و باخت سپاهان برابر پرسپولیس احتمال عملی قهرمانی این تیم را به صفر می‌رساند و به همین دلیل خود آنها نیز نیاز مبرمی به سه امتیاز خواهند داشت.

همچنین در صورت برتری پرسپولیس و استقلال، ملوان با پیروزی بر استقلال خوزستان قعرنشین، به رتبه چهارم صعود می‌کند و تهدیدی برای جایگاه سپاهان می‌شود.

بنابراین این یک روز سرنوشت‌ساز برای دو قطب غیرتهرانی خواهد بود، شبی که شاید در پایان آن، ملوان خود را شریک این دو ضلعی کرده و آن را به یک مثلث شبیه کند.

دیگر خبرها

  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی