Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز(سه‌شنبه) در نشست خبری اظهار کرد: گام دوم انقلاب سر آغاز تحولاتی در انقلاب است از مهمترین تحولات باید یکی شدن دولت و ملت، یکی شدن همه گروه ها و احزاب باشد زیرا باید بسیج عمومی برای حل مشکلات ایجاد شود.

وی ادامه داد: باید تحولاتی در همه عرصه ها رخ دهد لذا باید ابتکاراتی برای اداره کشور ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی اظهار داشت: بخش های «سامانه مردم‌یار» عبارتند از بخش ارتباط مردم با دولت که افراد می‌توانند مشکلات خود را بیان کنند. در این بخش راهکارهای مردم هم بیان می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بخش دوم بانک، مدیران فردا است. از طریق سیستم های مرسوم نمی‌توان قهرمانان ملی را پیدا کرد. از این طریق می‌توان مدیران و افراد شاخص را از دل روستاها پیدا کرد. ما امروز ۱۰ هزار مدیر برای اداره کشور نیاز داریم.

رضایی گفت: بخش سوم (جمع سپاری) است؛ از طریق این سایت اعلام می‌کنیم افراد پیشنهادات خود را برای حل مشکلات ارائه دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: بخش چهارم کابینه مردم است، مردم باید افراد را پیشنهاد دهند، تکرار الگوی گام اول انقلاب در انتخابات قابل ادامه نیست. باید الگوی جدید رئیس‌جمهور، کابینه و برنامه اجرا شود.

وی گفت: بنده رئیس جمهور شوم یا هر فرد دیگری، این سامانه را در اختیارش قرار می‌دهیم.

ادامه دارد ...

کد خبر 5171084

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب محسن رضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام نشست خبری صحن مجلس مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان لایحه بودجه ۱۴۰۰ انتخابات 1400 ستاد انتخابات کشور سعید خطیب زاده انتخابات شوراها حجت الاسلام حسن روحانی نمایندگان مجلس هیئت دولت سید اسماعیل موسوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی‌های صادراتی فارس به ۶ زبان

مرتضی شریفی در حاشیه برگزاری ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با اعلام این خبر گفت: هدف از انجام این کار معرفی ظرفیت‌های استان به سرمایه‌گذاران بوده و در تدوین این بانک اطلاعاتی، ۶ زبان زنده جهان مورد استفاده قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه این بانک اطلاعاتی به صورت کاملاً الکترونیک تدوین شده و قابلیت به‌روزرسانی مکرر دارد، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته این بانک اطلاعاتی به صورت سامانه‌ای در اختیار نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور قرار می‌گیرد تا بتوانند به راحتی این اطلاعات را در اختیار سرمایه‌گذاران خارجی و متقاضیان تولیدات ایران قرار دهند.

به گفته مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس این سامانه در آینده نزدیک رونمایی و وارد فاز عملیاتی می‌شود.

شریفی در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل کارگروه توسعه صادرات، کارگروه مبادلات مرزی و تعاونی‌های مرزنشینان اشاره کرد و گفت: در این مجموعه‌ها مباحث مرتبط با حوزه صادرات دنبال می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • باید فضای رسانه را به سمت بهره‌وری سوق داد
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی‌های صادراتی فارس به ۶ زبان
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید