Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- قرارگاه مشترک امام رضا و نوروز 1400 امروز با حضور سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی و روسای پلیس در کشور راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سرتیپ حسین اشتری در مراسم افتتاح این قرارگاه گفت: این قرارگاه از امروز تا پایان تعطیلات نوروز به صورت مداوم و به صورت 24 ساعته مسئولیت خدمات رسانی مردم را در سراسر کشور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی انتظامی افزود: تمام نیرو‌های پلیس به صورت آماده باش خواهند بود، اما توصیه ما به مردم این است که از سفر‌های غیرضروری بپرهیزند، اما تمام همکاران ما در تمام مسیر‌ها حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: 66 هزار نیرو از پلیس و سایر دستگاه‌ها در ایام نوروز حضور خواهند داشت.
با توجه به اینکه شیوه نامه‌ها باید اجرا شود تمامی مراکز درمانی باز خواهند بود و به ارائه خدمات به بیماران خواهند پرداخت.
سردار اشتری افزود: در ایام نوروز پلیس امنیت اقتصادی حضور خواهد داشت و کالا‌های مورد نیاز مردم را نیز در بحث توزیع، نظارت خواهد کرد تا خدایی نکرده احتکار صورت نگیرد.
به هر صورت هر موضوعی را از طریق صدا و سیما اطلاع رسانی خواهیم کرد تا مردم در جریان موضوعات قرار گیرند.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تردد در شهر‌های با رنگ قرمز و نارنجی ممنوع است و در صورت مشاهده پلیس، خودرو‌ها با پلاک غیربومی جریمه خواهند شد.
وی گفت: البته استاندار‌های شهر‌ها نیز تدابیری را در نظر خواهند گرفت که این موارد نیز لحاظ خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، سردار اشتری افزود: در هر صورت مطالبی را که همکاران بنده اعلام می‌کنند حتما رانندگان در مسیر‌ها رعایت کنند، زیرا هم برای سلامتی خودشان و هم سرنشینان لازم و ضروری است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قرارگاه مشترک امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی عروج شهادت گونۀ سردار سرتیپ «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت.   متن پیام به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا   عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.   ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.   محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • آتش سوزی که در صورت عدم حضور پلیس فاجعه بارتر می‌شد
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود