Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@00:17:17 GMT

پرورش میگو متراکم گامی به سوی آینده

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۵۴۸۲

پرورش میگو متراکم گامی به سوی آینده

مدیر کل شیلات هرمزگان، در بازدید از پروژه پایلوت پرورش میگو متراکم در بندرلنگه گفت: افزایش بهینه تولید با پرورش میگو متراکم ، تحقق می یابد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرسول دریایی با اشاره به ظرفیت های خوب استان هرمزگان در پرورش میگو گفت: خوشبختانه این استان با بهره گیری از ظرفیت پرورش میگو متراکم و فن آوری های نوین و با تلاش های موجود می تواند این ظرفیت ها را تا آینده ای نزدیک  محقق نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد  استفاده از روش پرورش متراکم با رعایت ایمنی و انجام کنترل های لازم باعث افزایش تولید خواهد شد.

دریایی ایجاد سیستم های متوازن اکولوژیکی،کاهش  نوسانات دمایی ،کیفی آب و خاک، افزایش بهینه ظرفیت تولید، کاهش استرس و بیماری به دلیل پایش مرتب،کاهش هزینه ها و مدیریت آسان ، افزایش استفاده بهینه از زمین مصرفی و ... را از اهم مزیت های پرورش میگو متراکم خواند.

وی همچنین از احداث اولین مرکز  بومی تولید مولد و تکثیر میگو عاری از بیماری(spf) واقع در بندر مقام به عنوان گامی مهم در مسیر فن آوری های روز دنیا و افزایش ظرفیت های پرورش میگو استان خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بندرلنگه پرورش میگو پرورش میگو متراکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما، جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد.

حمیدرضا نامداری افزود: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از آبفای البرز، نامداری در ادامه بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در پایان تاکید کرد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان سال جاری و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • ظرفیت تولید نفت امارات بی‌سروصدا افزایش یافت
  • تولید خودروهای برقی گامی برای کاهش آلودگی‌هوا است
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور
  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • افزایش تولید برق در هند با کاهش قیمت زغال‌سنگ
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات