Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:08:05 GMT

آتش نشانان قزوینی در ۶ نقطه شهر مستقر شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۵۵۵۸

آتش نشانان قزوینی در ۶ نقطه شهر مستقر شدند

قدیر موسی خانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به همین منظور پنج نقطه شهر از جمله سبزه میدان (میدان آزادی)، خیام شمالی، بازار، خیابان فلسطین و چهارراه ولی عصر (عج)، خیابان شهید بابایی خودروهای آتش نشانی مستقر هستند تا اگر حادثه‌ای رخ داد، اقدامات لازم انجام شود.

این مسوول از آماده‌باش کامل هشت ایستگاه آتش‌نشانی قزوبن در شب چهارشنبه‌ آخر سال خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه سوری اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: علاوه بر خودروهای سازمان آتش‌نشانی ۱۰ خودروی نیسان امور اجرائیات شهرداری با تجهیزات اطفایی در نقاط مختلف شهر مستقر هستند.

موسی خانی با اشاره شرایط کرونایی اقدامات آتش نشانی نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر است، افزود: امیدواریم شهروندان با توجه به شیوع کرونا با جلوگیری از حضور فرزندانشان در معابر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب کاهش خسارات جانی و مالی و همچنین از انتشار ویروس کرونا در جامعه جلوگیری شود.

این مسوول اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون حادثه آتش سوزی به علت وسایل محترقه در قزوین گزارش نشده است و مصدومان نیز نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر است که امیدواریم تا پایان امشب هیچ حادثه خاصی نداشته باشیم.

موسوی خانی تاکید کرد: تمام نیروی عملیاتی به صورت موقت و مستقر از بعدازظهر امروز ساعت ۱۷ تا پایان امشب داخل ایستگاه‌های آتش نشانی مستقر می‌شوند و در سطح شهر هم به صورت گشت زنی فعالیت می‌کنند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: شماره تلفن ۱۲۵ به عنوان پل ارتباطی برای شهروندان است تا در خصوص حوادث احتمالی و اتفاق‌های چهارشنبه آخر سال، گزارش‌های لازم را اطلاع رسانی کنند.

وی یادآور شد: شهروندان درصورت بروز هرگونه آتش سوزی، افراد مسن و کودکان را از محل حادثه به محل امن انتقال دهند و ضمن حفظ خونسردی، آدرس دقیق محل حادثه را به شماره تلفن ۱۲۵ اطلاع داده و هنگام حضور آتش نشانان در مکان حادثه، نهایت همکاری را با آنان داشته باشند.

آتش‌نشانی قزوین دارای هشت ایستگاه ثابت و یک ایستگاه سیار در محدوده بازار است.

برچسب‌ها آتش نشانی آتش سوزی شهرداری قزوین استان قزوین فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی شهرداری قزوین آتش نشانی آتش سوزی شهرداری قزوین استان قزوین فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی

هادی عیدی‌پور با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ماه در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

او همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان کرد.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی ۲۳ واحد‌عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

او همچنین با اشاره به اینکه ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل هستند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله