Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@09:21:08 GMT

روحانی: اقدامی از دولت جدید آمریکا ندیده ایم

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۵۸۷۶

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح های ملی وزارت نیرو، با تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از وزارت نیرو بابت افتتاح طرح های مهم اظهار کرد: ما در سال بسیار سخت کرونا و جنگ اقتصادی توانستیم جهش تولید را در مقام عمل محقق کنیم. وزارت نیرو در این زمینه تلاش بسیاری انجام داد و رهبر معظم انقلاب کتبا و شفاها از این وزارت خانه تشکر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم از وزیر ، مدیران و مهندسان و طراحان و مجریان وزارت نیرو تشکر می کنم.

وی ادامه داد: امسال 307 طرح و پروژه وزارت نیرو با رقم 81 هزار میلیارد تومان افتتاح شد و طرح های دیگری هم در دست اجرا است.

روحانی خاطرنشان کرد: از سایر وزرا هم بابت طرح های بسیار مهمی که افتتاح کردند، تشکر می کنم. دیروز من خدمت رهبری بودم و ایشان از طرح آبرسانی به شرق کشور رضایت داشتند. که آب به سیرجان، اردکان و یزد رسیده است، در این طرح قرار است آب به اصفهان ، خراسان جنوبی و مشهد و سیستان وبلوچستان هم برسد.برخی از این افتتاح هایی که انجام شد در تاریخ ایران بی نظیر و برخی هم در تاریخ ایران جهشی بود.

روحانی با بیان اینکه امسال سال بسیار سختی بود و من متوجه هستم مردم با چه مشکلاتی مواجه بودند، گفت: برای کسب و کار و سفر و تحصیل مشکلات زیادی وجود داشت.اقدام تروریسیتی آمریکا از سه سال پیش علیه ملت ایران آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد. آنها منابع مالی ما را قفل کردند ، صادرات را دچار مشکل کردند و حتی ما برای خرید واکسن هم دچار مشکلات زیادی شدیم.

رییس جمهور ادامه داد: دولت جنایتکار آمریکا ظلم بزرگی علیه ملت ما انجام داد . دولت فعلی هم که می گوید دولت قبل اشتباه کرده است ، اقدامی برای جبران انجام نداده و ما دراین دو ماه چیزی از دولت جدید آمریکا ندیدیم. آنها باید در مقام عمل کاری انجام دهند.

رئیس جمهور تاکید کرد: اقدام دولت آمریکا به نفع تعهدات بین المللی سازمان های بین المللی ، مردم منطقه و ایران است و امیدوارم آنها به مسیر عقلانیت و قانون بازگردند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امسال طرح های بسیار بزرگی را افتتاح کردیم خاطر نشان کرد: جلسه امروز جلسه امروز 58 امین جلسه افتتاح هاست و جلسه بعدی 5 فروردین سال بعد است. و ما تا هفته آخر دولت افتتاح ها را ادامه می دهیم. خیلی خوشحالم امسال با نظم و ترتیب خاصی افتتاح ها انجام شد که این افتتاح ها برای مردم موجب خوشحالی و به دشمن ضربه بسیار بزرگی بود. و نشان داد ملت ما زنده اند.

وی همچنین گفت: طرح های امروز با سرمایه گذاری 140 هزار میلیارد تومان افتتاح شد فقط با افتتاح طرح فاضلاب تهران بیش از 2 میلیون نفر منتفع می شوند. یکی از افتخارات ما این است که که هر ماه یک تصفیه خانه فاضلاب، هر دو ماه یک تصفیه خانه آب، و هر یک ماه و چند روز یک سد بزرگ افتتاح کردیم. امروز مردم شاهد افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی و تصفیه خانه های آب و فاضلاب در استانهای مختلف بودند.

روحانی در پایان گفت: ان شاء الله تا آخرین ساعاتی که وظیفه خدمت به مردم ایران را داریم این فعالیت ها را ادامه می دهیم و ان شاء الله خدمت گذاران بعدی مسیر این خدمات را ادامه خواهند داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حسن روحانی آمریکا رئیس جمهور وزارت نیرو افتتاح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. 

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح رویداد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرداخت و گفت: سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۹ روزِ چهارشنبه تا روز شنبه ۲۹ اردیبهشت در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. نمایشگاه کتاب که بزرگترین اجتماع فرهنگی مردم پیرامون کتاب و آگاهی‌بخشی است، با اهتمام دستگاه‌ها در سطح تهران برگزار می‌شود.

احمدوند با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تهران با حضور ناشران در دو بخش مجازی و حضوری برگزار می‌شود، افزود: فردا نقشه کامل غرفه‌های نمایشگاه در دسترس رسانه‌ها قرار می‌گیرد، تا مردم برای اولین‌بار پیش از برگزاری با جانمایی غرفه‌ها آشنا شوند. از طرفی، تلاش شده تا زودتر واگذاری غرفه‌ها به ناشرانی که کار ساخت‌و‌ساز انجام می‌دهند، انجام شود. از امروز ناشران غرفه‌های خود را دریافت و می‌توانند بعدازظهر امروز اقلام مدنظر خود را به نمایشگاه منتقل کنند. 

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • اگر کالابرگ خود را نگرفته اید، بجنبید!/ دولت دارد با فروشندگان اجناس کالابرگی تسویه می کند
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات