Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:08:11 GMT

سه انتصاب در فدراسیون نجات غریق و غواصی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۵۹۶۸

سه انتصاب در فدراسیون نجات غریق و غواصی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، با حکم مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی، هاشم محتشمی راد به عنوان مدیر امور اجرایی این فدراسیون منصوب شد.

در بخشی از حکم مهدی حیدری برای هاشم محتشمی راد آمده است:

«نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مدیر امور اجرایی فدراسیون نجات غریق و غواصی» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در پرتو الطاف الهی و با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود این فدراسیون و ایجاد تعامل با سایر همکاران در اجرای امور محوله موفق و موید باشید.»

هاشم محتشمی راد تا پیش از این سرپرستی دبیری فدراسیون را عهده دار بود.

همچنین مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان طی احکامی دبیر و عضو هیات رئیسه فدراسیون نجات غریق و غواصی را منصوب کرد.

مجتبی ارشدی خزاقی به عنوان دبیر و مهدی مستجات الدعوه به عنوان عضو هیات رئیسه این فدراسیون منصوب شدند.

مهدی مستجات الدعوه پیش از ریاست مهدی حیدری در فدراسیون نجات غریق و غواصی، سرپرستی این فدراسیون را عهده دار بود.

کد خبر 5171131

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق و غواصی مسعود سلطانی فر مهدی حیدری تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کاراته جام حذفی لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تنیس روی میز جودو کاراته لیگ جهانی کاراته وان لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی کاراته مهدی طارمی لیگ تندرستی فدراسیون نجات غریق و غواصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع، تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برای تان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

کد خبر 6093494

دیگر خبرها

  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • عکس | غریق نجاتی که به سمت شما پرواز می کند
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب