Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) با اشاره به اتمام مرحله تست حیوانی واکسن‌هایی که این دانشگاه برای مقابله با ویروس کرونا ساخته است نسبت به آغاز تست انسانی آن از اردیبهشت سال آینده اظهار امیدواری کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ دکتر حسن ابوالقاسمی صبح امروز در آیین تجلیل از نخبگان علمی و مدافعان سلامت و رونمایی از کیت‌های تشخیص سریع کرونا در دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) در سالن همایش‌های صدرا، اظهار داشت: کرونا باعث شد تا آموزش الکترونیکی دانشگاه رشد یابد و این در حالی است که تا پیش از شیوع کرونا ظرفیت آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه در رتبه‌های پایین‌تری قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی ادامه داد: همچنین در یک سال اخیر 178 مقاله بین‌المللی در رابطه با کووید 19 منتشر شده و علاوه بر این 400 عنوان پژوهشی نیز در این حوزه طی مدت یادشده به نگارش درآمده است.

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله با بیان اینکه تعداد مرگ و میر‌های ناشی از کرونا در بیمارستان بقیه‌الله در مقایسه با سایر بیمارستان‌ها کمترین تعداد را داشته است، افزود: مرحله تست حیوانی واکسن که این دانشگاه برای مقابله با ویروس کرونا ساخته به پایان رسیده است و امیدواریم که تست انسانی آن از اردیبهشت سال آینده آغاز شود.

ابوالقاسمی با اشاره به اینکه این بیمارستان در جبهه مقابله با کرونا چهار شهید داشته است، گفت: زمانی که کرونا شیوع یافت بنا به دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اینکه هیچ بیمار کرونایی نباید پشت درب‌های بیمارستان بماند، بیمارستان بقیه‌الله از سال گذشته تا 24 اسفند امسال بیش از 62 هزار بیمار کرونایی را پذیرش کرده است؛ به نحوی که در برخی زمان‌ها حتی بخش اطفال بیمارستان را به بیماران بستری کرونایی اختصاص دادیم.

موفقیت فاز حیوانی 2 واکسن کرونا در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله/فایزر از تحویل داروهای شیمی‌درمانی هم خودداری می‌کند

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/لرستان فرماندار دلفان از راه‌اندازی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش میربگ به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

اصغر قهرمانی شامگاه گذشته پنجم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری میربگ و هلال احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در این بیمارستان متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، ارولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی برای ارائه خدمات به اهالی این منطقه حاضر خواهند بود.

فرماندار دلفان ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود