Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@10:28:15 GMT

اهدای اعضای بدن، آخرین فداکاری پلیس جوان در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۶۴۲۲

اهدای اعضای بدن، آخرین فداکاری پلیس جوان در مشهد

سرگرد بابک حقانی‌فر، افسر پلیس تربت جام سیزدهم اسفند ۹۹ در درگیری با شرور منطقه مجروح شد، امروز بعد از ۱۲ روز تلاش‌های تیم پزشکی در مشهد به شهادت رسید و اعضای بدنش با رضایت خانواده به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سرگرد بابک حقانی فر،  افسر پلیس تربت جام سیزدهم اسفند ۹۹ در درگیری با شرور منطقه مجروح و امروز در مشهد مقدس به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد شهید بابک حقانی‌فر که برای جلب شرور موردنظر عازم این ماموریت شده بود توسط متهم به وسیله خودرو زیرگرفته و به شدت مجروح شد.

بر اساس این گزارش پس از جراحات وارده، وی به بیمارستان ثامن الائمه مشهد اعزام و در نهایت امروز بعد از ۱۲ روز تلاش‌های تیم پزشکی به درجه رفیع شهادت نائل و با رضایت خانواده اعضای بدن این پلیس فداکار به چندین بیمار نیازمند اهدا شد.

شهید حقانی فر متاهل و دارای یک دختر ۹ ساله است.

گفتنی است؛ مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام فردا راس ساعت ۹ صبح از ستاد انتظامی خراسان رضوی تشییع و پس از طواف در حرم مطهر امام رضا(ع) جهت خاکسپاری به بهشت رضا علیه السلام منتقل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پلیس مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت

پیکر مطهر یک شهید گمنام عصر امروز امروز مصادف با شهادت امام صادق علیه السلام با حضور پرشور مردم شهیدپرور رفسنجان از میدان سردار سلیمانی تا میدان ابراهیم تشییع و در بوستانی تازه تاسیس جنب حسینیه نخل به خاک سپرده شد.

این شهید گرانقدر در ۱۹ اسفند سال ۶۳ در سن ۲۴ سالگی در عملیات بدر و در منطقه شرق دجله به فیض شهادت نائل آمده است.

صبح امروز پیکر مطهر شهید گمنام در جمع مردم منطقه نوق رفسنجان حضور یافت و شب گذشته مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در حسینیه نخل برگزار شد و همچنین این شهید عزیز امروز میهمان مردم کشکوئیه، لطف آباد، عیش‌آباد و داوران نیز بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • تشییع پیکر شهید مرزبان در قروه
  • پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • شهادت مجروح حادثه هنگ ژال در بانه