Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان در مجلس امروز(سه‌شنبه ۲۶ اسفند ماه) طی تذکر شفاهی با اشاره به روز ملی صنعت نفت اظهار داشت: بعد از بلایی که بر سر صندوق بازنشستگی و تغییر اساسنامه درآوردند افراد بی‌سابقه وارد هیأت مدیره این صندوق شدند که کمر به نابودی زیرساخت‌های صنعت نفت مانند دانشگاه صنعت نفت، سازمان بهداشت و درمان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در این حوزه بستند.

وی افزود: کارکنان رسمی را یک روز با عدم تعدیل مدارک تحصیلی تهدید می‌کنند و روز دیگر با اجرای سلیقه ماده ۱۰ قانون وظایف در اختیار صنعت نفت مورد استرس قرار می‌دهند. در حالی که این قانون پس از بازدید رهبر معظم انقلاب از مناطق نفتی و همت مجلس تصویب شده است.

نماینده مردم نهبندان در مجلس خاطرنشان کرد: برای تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی کار معین و پیمانکاری آزمون‌های آنچنانی برگزار می‌شود اما در نهایت دوستان و بستگان را تبدیل وضعیت کرده‌اند و کارکنانی که سالیان سال در سخت‌ترین شرایط با حقوق ناچیز کار کرده‌اند را معطل کرده‌اند.

نخعی خاطرنشان کرد: طبق گزارشات واصله شنیده شده به دستور آقای بیژن زنگنه وزیر نفت بیش از ۱۰ هزار سمت سازمانی در آستانه ابلاغ قانون جامع ایثارگری حذف شده تا در کنار مشکلات پدیده ایثارگران این امر نیز سدی در برابر تبدیل وضعیت آنان باشد.

وی با تأکید بر اینکه بارها در  جلسات با مسؤولان نسبت به تصمیمات غیرکارشناسی در خصوص کارکنان صنعت نفت هشدار داده بودم، گفت: مثل اینکه آقایان از جایی دستور گرفته‌اند که کارکنان نفت کشور را به عنوان قلب اقتصاد کشور ناراضی کنند بنابراین مجلس، نهاد امنیتی و نظارتی باید به موضوع عمدی بودن این ایجاد نارضایتی در صنعت نفت ورود کنند.

نماینده مردم نهبندان در مجلس در پایان گفت: هر چه سریع‌تر وضعیت ابهام‌برانگیز صادرات فرآورده‌های نفتی نیز مشخص شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی نفت مصطفی نخعی نفت هیأت مدیره صندوق بازنشستگی نفت صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود

قدرت اله محمدی درباره مقررات تائیدیه ایمنی ساختمان‌ها گفت: سازمان آتش‌نشانی، موظف است تمام ساختمان‌های شهر را از نظر ایمنی مورد بازدید و بررسی قرار دهد. در واقع هر ساختمان جدید برای دریافت پایان کار و سند باید از آتش‌نشانی، تائیدیه ایمنی دریافت کند. همچنین ساختمان‌های قدیمی و به خصوص ساختمان‌های عمومی و پرجمعیت نیز توسط تیم‌های ویژه مورد بررسی و بازدید حضوری قرار می‌گیرند.

وی افزود: کارشناسان ایمنی ما از ساختمان‌ها و مراکز مختلف بازرسی به عمل می‌آوردند و مشکلات ایمنی را آن‌ها را تشخیص می‌دهند. سپس با ایجاد یک دستورالعمل، نحوه ایمن‌سازی را به مالکان ساختمان‌ها ارائه می‌دهند و همچنین پس از رفع نواقص، ساختمان‌ها را دوباره بررسی کرده و برایشان تائیدیه ایمنی صادر می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به مانع تراشی‌های ایجاد ایمنی در ساختمان‌ها ادامه داد: مشکل سازمان آتش‌نشانی از جایی آغاز می‌شود که متاسفانه برخی مالکان ساختمان‌های شخصی یا حتی برخی ارگان‌های دولتی، اجازه ورود آتش‌نشانان را به این مراکز نمی‌دهند و این‌گونه در مسیر ایجاد ایمنی، مانع تراشی می‌کنند.

محمدی گفت: از آنجایی که در قوانین، سازمان آتش‌نشانی به عنوان ضابط معرفی نشده است؛ مالکان می‌توانند مانع ورود کارشناسان ما شوند و از ایجاد ایمنی طفره بروند. به همین دلیل نیز ما این خواسته خود را برای تغییر در قوانین، در برنامه جامع گنجانده‌ایم و قرار است به زودی به مجلس ارسال شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: امیدوارم این خواسته ما که به نفع همگان است و باعث افزایش ضریب ایمنی می‌شود؛ تحقق پیدا کند.

محمدی گفت: در صورت تصویب این قانون، سازمان آتش نشانی برای ورود به ساختمان‌ها دیگر نیازمند اجازه مالک نخواهد بود و می‌تواند به عنوان ضابط وارد عمل شده و ساختمان‌ها را مجبور به اجرای نکات ایمنی کند؛ وگرنه پلمب در انتظار آن‌ها خواهد بود. در واقع این قانون اختیارات آتش‌نشانی را در برابر ساختمان‌های نا ایمن افزایش خواهد داد.

وی همچنین گفت: البته درحال حاضر نیز دستگاه قضایی هماهنگی خوبی درباره ساختمان‌های نا ایمن با آتش‌نشانی دارد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳