Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:42:39 GMT

تمدید قرارداد مسی با بارسلونا؛ به خاطر رونالدو!

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۶۶۱۵

تمدید قرارداد مسی با بارسلونا؛ به خاطر رونالدو!

لیونل مسی ممکن است به خاطر کریستیانو رونالدو در نهایت قراردادش با بارسا را تمدید کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، حذف زودهنگام یوونتوس از لیگ قهرمانان و شکست غیرمنتظره برابر پورتو تردیدها را نسبت به آینده کریستیانو رونالدو افزایش داده است. فوق ستاره پرتغالی سه سال قبل و بعد از سپری کردن یک دهه فوق العاده در رئال مادرید از این باشگاه جدا شده و به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت داد اما او هنوز در تورین قادر به انجام ماموریت خود نشده و بیانکونری همانند گذشته در فتح لیگ قهرمانان ناکام بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رونالدو با پیراهن یووه در 121 بازی توانسته 92 گل بزند و 22 پاس گل نیز بدهد ولی در این مقطع سه ساله، او بیشتر انتقاد را متوجه خود دیده تا تمجید.

پس از شکست اخیر یووه برابر پورتو و حذف از لیگ قهرمانان، کارشناسان ایتالیایی  رونالدو را روی گل دوم پورتو مقصر عنوان کردند و انواع انتقادات به او وارد شد. انتقاداتی که باعث شده رونالدو بیش از همیشه به جدایی از یووه و بازگشت به رئال فکر کند. 

آنتونیو کاسانو دو هفته پیش انتقال رونالدو به یوونتوس را یک ناکامی محض و شکست خورده عنوان کرد و مدیر سابق یوونتوس نیز گفت که یوونتوس با جذب رونالدو پولش را دور ریخت.

 

 

 

 

بی تردید رونالدو پس از سه سال متوجه شدهاست که جدایی از رئال مادرید به سود وی نبوده و او نه تنها دیگر قهرمان چمپیونزلیگ نشد که به توپ طلا نیز دست پیدا نکرد.

اتفاقی که برای نیمار نیز رخ داد و او هم خیلی زود پس از جدایی از بارسا و پیوستن به پی اس جی پشیمان شد.

 

 

 

 

همه این عوامل شاید این روزها لیونل مسی را دچار تردید کرده باشد. فوق ستاره آرژانتینی که هنوز با بارسا تمکدید نکرده و می گویند در پایان فصل قصد جدایی از بارسا را دارد، شاید حالا بیش از گذشته به ماندن در بارسا فکر کند. مسی می تواند رونالدو و نیمار را به عنوان دو نمونه خوب در نظر بگیرد و به این نتیجه برسد که بیرون از بارسا هوا چندان آفتابی نخواهد بود. این روزها که اجتمال بازگشت رونالدو به مادرید هم محتمل ارزیابی می شود، ماندن شدن مسی می تواند بار دیگر جذابیت های لالیگا را به اوج برساند.

این یک واقعیت است که برای رونالدو بهترین تیم رئال مادرید است و برای مسی نیز بهترین تیم، بارسلونا. 

 

نیمار لیونل مسی کریستیانو رونالدو پاری سن ژرمن یوونتوس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیمار لیونل مسی کریستیانو رونالدو پاری سن ژرمن یوونتوس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال مادرید در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر اقدام به خرید بازیکنان جوان کردند تا بتوانند از آنها در ترکیب تیم‌شان استفاده کنند و نسلی که افتخارات بسیاری را برای آنها به ارمغان آورد آرام آرام کنار بگذارد.

این موضوع به خصوص در خط میانی رئال به شکل قابل توجهی مشاهده می‌شود و بازیکنانی مانند لوکا مودریچ و حتی تونی کروس در این فصل تا حدی از ترکیب اصلی فاصله گرفتند تا هافبک‌های جوان فرصت بیشتری برای بازی و کسب تجربه در دیدارهای بزرگ و مهم داشته باشند.

مدیران و کادر فنی رئال مادرید پیش از این هم تاکید کرده بودند که قصد دارند بازیکنان جوان را در کنار ستاره‌های با تجربه در این تیم قرار دهند تا آنها بتوانند درس‌هایی که باید برای بازی در چنین سطحی بدانند را از آنها یاد بگیرند.

راکیتیچ در گفتگو با با اشاره به روندی که در رئال مادرید آغاز شده است اظهار داشت:«رئال مادرید تصمیم گرفت که تغییر نسلش را به شکلی آهسته‌تر پیش ببرد. مودریچ و کروس هنوز در این باشگاه حضور دارند مدیران آنها به دنبال یافتن گزینه‌های جوان‌تر هستند. این در حالی است که تمامی این تغییرات در بارسلونا با سرعت بسیار زیادی انجام شده است.»

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی