Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@22:42:40 GMT

محرومیت دو جلسه ای آنته ربیچ

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۶۷۸۹

مهاجم میلان به خاطر دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل ناپولی دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا، مهاجم باشگاه میلان را به دو جلسه محرومیت از همراهی تیمش و همچنین پرداخت 10 هزار یورو جریمه محروم کرد. این بازیکن در جریان دیدار با ناپولی به خاطر مشاجره با داور از زمین مسابقه اخراج شده بود و حال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، این مهاجم را به خاطر چیزی که رفتار غیرمحترمانه با داور عنوان شده است، به مدت دو جلسه از حضور در میادین منع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان جیان لوئیجی دوناروما، دروازه بان میلان نیز به خاطر رفتار غیرمحترمانه و تهدید آمیز در مقابل تیم حریف به جریمه مالی محکوم شده است. باشگاه یووه نیز از احکام کمیته انضباطی بی نصیب نمانده است و باید یک بازی بدون کوادرادو به میدان برود. ضمن این که جیوانی دی لورنزو، مدافع ناپولی نیز یک جلسه محروم شده است.

محرومیت ربیچ در روزهایی که این تیم مشکل گلزنی دارد و زلاتان ابراهیموویچ هم به خاطر مصدومیت در ترکیب تیم قرار نمی گیرد، خبر بدی برای استفانو پیولی محسوب می شود که تیمش بازی به بازی بیشتر از قبل از صدر فاصله می گیرد. با این حساب ربیچ به طور قطع دیدار تیمش مقابل فیورنتینا و سامپدوریا را از دست خواهد داد.

اخبار داغ 

رسول پناه: می خواهم درباره گل محمدی حقایق را بگویم کنایه برنامه فوتبال برتر به عادل فردوسی پور / ویدیو حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ادن هازارد دوباره زیر تیغ جراحان می رود؛ فصل برای او به پایان رسید زلاتان ابراهیموویچ در 39 سالگی به تیم ملی سوئد بازگشت / غیر رسمی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس

سیلوا وقتی ۲۴ سال داشت، فلومیننزه را به مقصد فوتبال اروپا ترک کرد.

تیاگو سیلوا در پایان فصل 24-2023 از چلسی جدا می شود و به باشگاه فلومیننزه برزیل خواهد پیوست. سیلوا که پیش از انتقال به میلان در سال 2009، سه سال در این تیم بازی کرده بود، قرارداد دو ساله خود با فلومیننزه را امضا کرد. این مدافع با تجربه برزیلی بعد از ۱۵ سال فعالیت در فوتبال اروپا و بازی در پیراهن میلان، پاری سن ژرمن و پاری سن ژرمن به فوتبال برزیل برمی گردد تا در آستانه ۴۰ سالگی، مقطع پایانی دوران حرفه ای خود را در کشورش سپری کند.

رسمی؛ بازگشت تیاگو سیلوا به فلومیننزه پس از 15 سال

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس
  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون