Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:12:10 GMT

توزیع گسترده مرغ منجمد در سراسر کشور از امروز 

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۶۹۱۰

توزیع گسترده مرغ منجمد در سراسر کشور از امروز 

«علیرضا رزم حسینی»  امروز (سه شنبه) در نشست مشترک وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت با موضوع تنظیم بازار کالاهای اساسی، افزود: پیش از این وزارت جهاد کشاورزی و صنعت هماهنگی با یکدیگر داشته‌اند اما جلسه امروز به منظور انسجام بیشتر اقدامات است.
وی اظهارداشت: ستاد تنظیم بازار هماهنگ کننده دستگاه‌های مرتبط است و به صورت هفتگی توسط همکاران تشکیل می شود و همه اعضای موثر نیز در این راستا حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وزیر صنعت گفت: شب عید و ایام ویژه به دلیل افزایش تقاضا ممکن است در بازار هیجاناتی بوجود بیاید به همین منظور جلسات منظم تری صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: امروز با وزارت جهاد کشاورزی تقسیم کار خوبی انجام دادیم تا منسجم‌تر در جهت معیشت مردم حرکت کنیم.
رزم حسینی افزود: امروز مهمترین مسئولیت در بخش اقتصادی دولت که شامل جهاد کشاورزی به عنوان متولی و تامین کننده امنیت غذایی کشور است و وزارت صنعت به عنوان تامین کننده نهاده‌های دامی صادرات و واردات و بانک مرکزی و دیگر دستگاه‌ها باید در این شرایط جنگ اقتصادی همکاری کنیم تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.
وزیر صنعت گفت: براساس تقسیم کار انجام شده قرار شد وزارت جهاد کشاورزی نسبت به تامین به موقع مرغ اقدام کند و همکاران ما با استفاده از شبکه توزیع و اصناف اقدام کنند.
به گفته وی، اکنون سه میلیون واحد صنفی، شرکت‌های تعاونی کارکنان، شرکت‌های تعاونی نیروهای مسلح و بسیج اصناف در سراسر کشور فعال هستند و همکاری خوبی شروع کردند تا یک شبکه توزیع خوب مردمی ایجاد شود.
رزم حسینی افزود: امیدواریم که در ماه‌های پیش رو که همین سیاست را دنبال خواهیم کرد به سمت فراوانی کالاها برویم.
وی اضافه کرد: تولیدکنندگان ما باید قادر به افزایش تولید باشند که سیاست‌های ما در جهت تامین مواد اولیه بوده و در بخش قوانین و مقررات، پیش بینی های لازم صورت گرفته است.
وزیر صنعت گفت: امیدواریم روز های پایانی سال و ایام عید را با کمترین هیجانات بازار سپری کنیم.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت علیرضا رزم حسینی صنعت مرغداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت علیرضا رزم حسینی وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت علیرضا رزم حسینی صنعت مرغداری اخبار کنکور وزارت جهاد کشاورزی رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ عدیل سروی زرگر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: توزیع تخم نوغان در ۱۱ مرکز توسعه‌ی نوغانداری و ۸ اداره‌ی جهاد کشاورزی گیلان آغاز شده است.
وی اضافه کرد: نوغانداران برای دریافت تخم نوغان مورد نیاز خود، هرچه زودتر به مراکز توزیع در سراسر گیلان مراجعه کنند.
رئیس مرکز توسعه‌ی نوغانداری کشور با بیان اینکه پارسال ۱۳ هزار و ۵۰۰ جعبه‌ی تخم نوغان در گیلان توزیع شده بود، افزود:حجم جعبه‌های تخم نوغان امسال ۱۲ درصد بیشتر از پارسال است.
عدیل سروی زرگر قیمت هر جعبه تخم نوغان را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت در سراسر کشور یکسان است.
وی اضافه کرد: سال گذشته هزار و ۷۲۲ تن پیله ی‌تر ابریشم در کشور تولید شد که گیلان با تولید ۵۱۰ تن سهم حدود ۲۹ درصدی این صنعت را به خود اختصاص داد.
رییس مرکز توسعه‌ی نوغانداری کشور همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش تولید قلمه و نهال درخت توت برای تامین نیاز نوغانداران در سراسر کشور از جمله گیلان خبر داد و افزود: علاوه بر تولید ۱۴۶ هزار اصله نهال توت در شرکت دامپروری سپیدرود، ۸۷۰ هزار قلمه‌ی توت هم درایستگاه‌های منابع طبیعی تولید و در اختیار نوغانداران قرار گرفته است.
رضا صورتی زنجانی، رییس مرکز تحقیقات ابریشم کشور نیز با تشریح روند تولید تخم نوغان در این مرکز گفت: تا سال ۱۴۰۱ حجم تولید تخم نوغان ایرانی تنها ۴ هزار و ۳۰۰ جعبه بود که این رقم پارسال به ۱۰ هزار جعبه افزایش یافت و اکنون برای تولید ۱۵ هزار جعبه ایی هدف گذاری شده است.
به گفته‌ی کارشناسان این حوزه هر ۲ و نیم کیلو پیله ی‌تر یک کیلو پیله‌ی خشک تولید و از هر ۲ و نیم کیلو پیله‌ی خشک هم یک کیلوگرم نخ ابریشم استحصال می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران