Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@09:00:49 GMT

«آی پد پرو» و «آیتگ» هفته آینده رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۶۹۷۰

«آی پد پرو» و «آیتگ» هفته آینده رونمایی می شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از دیلی میل؛ پیش بینی می‌شود اپل در رویدادی در ۲۳ مارس (هفته آینده) از آی پد پرو، ایر پاد جدید و ایرتگ رونمایی کند.

طبق گزارش‌ها ایرتگ، گجتی کوچک و دایره شکل است که لوگوی اپل در وسط آن دیده می‌شود و احتمالاً مجهز به بلوتوث خواهد بود. کاربران با استفاده از ایرتگ می‌توانند اشیای گمشده خود مانند کیف پول، کلید، چمدان یا حتی دوچرخه سرقت شده را بیابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از افشاگران اخبار و محصولات اپل درمیکروبلاگ «ویبو» چین که با نام «کانگ» شناخته می‌شود، این رویداد را فاش کرده است.

یکی دیگر از افشاگران این حوزه به نام «جان پوزر» ادعا می‌کند در رویداد ۲۳ مارس، اپل محصولات جدیدی را رونمایی می‌کند. او قبلاً فاش کرده بود ایرتگ، آی پد پرو، ایرپاد همراه اپل تی وی جدید در این مراسم رونمایی می‌شوند.

نسل جدید ایرپاد یا هدفون‌های بلوتوثی و بی سیم اپل با قابل شارژ خود عرضه می‌شوند. طبق اطلاعات موجود اپل مشغول توسعه ایرپادهای ارزان قیمت تر و ساده‌تر است که قابلیت‌های رده بالایی مانند حذف سروصدای پس زمینه را ندارند.

نسل پنجم آی پد پرو احتمالاً در اندازه‌های نسخه قبلی (۱۱ و ۱۲.۹ اینچ) قرار می‌شود. اما پردازشگر آن نسبت به نسل چهارم ارتقا می‌یابد. براساس برخی گزارش‌ها اپل تصمیم دارد مدل‌های جدید این دستگاه را با نمایشگر مینی ال ای دی عرضه کند.

این درحالی است که طبق گزارش‌های موجود شرکت چینی وان پلاس نیز تصمیم دارد در همین تاریخ از موبایل «وان پلاس ۹» رونمایی کند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1091185 برچسب‌ها اپل آیتگ آی پد پرو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اپل آی پد پرو آی پد پرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

وی افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6087640

دیگر خبرها

  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • «آقای قاضی» جدید هفته آینده پخش می‌شود
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده