Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@09:18:07 GMT

شهرداری سیرجان قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۷۱۳۱

شهرداری سیرجان قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان ایران

تیم فوتبال شهرداری سیرجان موفق شد به عنوان قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب شود

به گزارش طرفداری، دو دیدار پایان لیگ برتر فوتبال بانوان ایران امروز برگزار شد و در نهایت تیم شهرداری سیرجان توانست به عنوان قهرمانی این بازی ها دست پیدا کند. 

از بازی های هفته پایانی لیگ برتر بانوان دو تیم شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این تیم سیرجانی بود که برابر حریف خود به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در این بازی با سه گل برابر تیم اصفهانی به برتری رسیدند. ملیکا توکلی، سهیلا نظام آبادی و هستی فروزنده سه گل تیم شهرداری را در این دیدار به ثمر رساندند. 

آنها با این نتیجه موفق شدند در دور دوم بازی ها با 4 برد، 1 مساوی و 1 شکست ، 13 امتیازی شدند و به عنوان قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان ایران دست پیدا کردند.

دومین بازی امروز نیز بین دو تیم شهرداری بم و وچان کردستان برگزار شد و این بمی ها بودند که موفق به برتری با 4 گل شدند تا شاید با لغزش تیم سیرجانی بتوانند به روند قهرمانی های خود ادامه دهند که البته در نهایت این اتفاق نیفتاد. شهناز جعفری زاده(2 گل)، سمانه چهکندی و بهناز طاهرخانی چهار گلزن تیم بمی در این دیدار بودند. 

این نتیجه نیز تیم نایب قهرمان لیگ امسال را مشخص کرد و به این ترتیب تیم شهرداری بم پس از سه فصل پیاپی قهرمانی حالا با کسب 3 برد، 2 مساوی و 1 باخت و در نهایت 11 امتیاز در مرحله دوم لیگ برتر بانوان، با ایستادن در رتبه دوم جدول رده بندی به کار خود پایان داد.

به این ترتیب تیم های شهرداری سیرجان با 13 امتیاز، شهرداری بم با 11 امتیاز، سپاهان اصفهان با 7 امتیاز و وچان کردستان با 2 امتیاز، موفق شدند به رتبه های اول تا چهارم لیگ برتر بانوان دست پیدا کنند.

عکس ها از مریم بهرامی، زهرا باغبان

اخبار داغ 

رسول پناه: می خواهم درباره گل محمدی حقایق را بگویم کنایه برنامه فوتبال برتر به عادل فردوسی پور / ویدیو حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ادن هازارد دوباره زیر تیغ جراحان می رود؛ فصل برای او به پایان رسید زلاتان ابراهیموویچ در 39 سالگی به تیم ملی سوئد بازگشت / غیر رسمی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال شهرداری سیرجان تیم شهرداری قهرمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز ۱۹۲۶ را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز ۱۸۹۸ بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟