Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا فولادی روز سه‌شنبه در نشست خبری افزود: با توجه به شیوع کرونا و مخاطراتی که وجود دارد، نیروی انتظامی امشب همراه تمامی واحدهای امدادی، آتش نشانی و خدماتی در نقاطی که امکان تجمع بیشتر است، در آماده باش کامل خواهد بود.

وی بی‌اطلاعی از خطرات و عواقب مواد شیمیایی و لوازم آتش‌زا همچنین جابه‌جایی و نگهداری غیراصولی مواد منفجره توسط نوجوانان و جوانان را از مهمترین دلایل بروز حوادث در این ایام عنوان کرد و خواستار مراقبت خانواده‌ها از فرزندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی فردوس گفت: امشب و در تعطیلات نوروز چنانچه خودروهایی در سطح شهر آلودگی صوتی ایجاد کرده یا حامل لاستیک و مواد محترقه باشند، توقیف و تا پایان تعطیلات روانه پارکینگ می‌شوند.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین آسیب‌هایی که دغدغه نیروی انتظامی شهرستان بوده، سرقت است.

سرهنگ فولادی از افزایش ۸ درصدی سرقت در شهرستان فردوس خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۳۶ فقره سرقت صورت گرفته که از این تعداد ۲۰۳ مورد منجر به کشف و ۹۵ سارق نیز دستگیر شده‌اند.

وی افزود: سرقت اماکن خصوصی، محتویات خودرو، سرقت منازل و موتورسیکلت به ترتیب بیشترین فراوانی را دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: شهروندان با این عنوان که فردوس شهر امنی بوده و سرقت در آن انجام نمی‌شود منازل و خودروهای خود را قفل نمی‌کنند و این خطرساز است.

وی همچنین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۳۸ کیلو و ۵۳۳ گرم انواع مواد مخدر در شهرستان فردوس کشف شده که از این میزان ۷۹۱ کیلوگرم تریاک و ۱۲ کیلو و ۹۸۱ گرم هروئین بوده است و در این راستا ۳۲۳ توزیع کننده خرد و کلان دستگیر شده‌اند.

سرهنگ فولادی به افزایش ۲۵ درصدی تصادفات درون شهری اشاره کرد و گفت: در سال  جاری پنج نفر بر اثر تصادفات درون شهری و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی فوت کردند.

وی افزود: تصادفات جرحی کاهش ۱۷ درصدی داشته و از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۱ فقره تصادف رخ داده که ۱۹۸ مصدوم داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: درخصوص تصادفات برون شهری نیز ۶۸ فقره تصادف در محورهای برون شهری رخ داده که هفت نفر فوت شدند و نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۳ درصدی داشته است.

وی اظهار داشت: خودروی بدون پلاک یا پلاک مخدوش از دید مامور انتظامی مجرم شناخته و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

وی گفت: فردوس در مسیر تردد هشت استان جنوبی قرار داشته و مسافرپذیر است لذا سارقین با عنوان مسافر وارد شهر می‌شوند که انتظار می‌رود مردم هوشیار بوده و در صورت مشاهده موارد مشکوک حتما با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

سرهنگ فولادی افزود: بیشترین سرقت‌ها در فردوس معمولا در ساعات ابتدایی شب صورت می‌گیرد چون در این ساعات مردم برای خرید یا دورهمی در منزل نبوده و منزل را به خوبی قفل و ایمن‌سازی نمی‌کنند.

وی همچنین گفت: بستن کمربند ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات منجر به فوت داشته باشد اما فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی بسیار ضعیف است.

وی با بیان اینکه ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی رسوبی در شهرستان تسهیل شده است افزود: صاحبان موتورسیکلت‌هایی که از قبل اسفند ۹۸ در پارکینگ توقیف شدند، تا پایان تعطیلات با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ از تسهیلات ترخیص سریع راهنمایی و رانندگی برخوردار شوند.

برچسب‌ها سرقت چهارشنبه سوری خراسان جنوبی فردوس انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت چهارشنبه سوری خراسان جنوبی سرقت چهارشنبه سوری خراسان جنوبی فردوس انتظامی اخبار کنکور فرمانده انتظامی شهرستان فردوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس، ضمن انجام اقدامات قانونی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان بهاباد کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته ۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد