Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال ۱۳۹۹ با کرونا و نوسانات اقتصادی متفاوت‌تر از همیشه پیش رفت؛ برخی کسب‌وکارهای آنلاین با تداوم رکود، سالی بسیار دشوار را پشت سر گذاشتند و برخی دیگر با توجه به افزایش نیازمندی‌های آنلاین و تغییر رفتار کاربران به رشد دو تا ۱۰ برابری  رسیدند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ابر آروان، این سال، برای ابر آروان سال تثبیت موقعیت محصولات و بازار بود، سالی که با کرونا و دورکاری به‌سختی اما باکیفیت گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رشد نزدیک به دو برابری مشتریان، ابر آروان تلاش گسترده‌ای را برای توسعه‌ی زیرساخت صرف کرد.

برای دانلود گزارش کامل ابر آروان این‌جا کلیک کنید.

گسترش و تقویت پاپ‌سایت‌ها در نقاط مهم ایران و جهان، افزایش سه برابری منابع پردازشی، توسعه‌ی سه برابری منابع دیتاسنتری و ساخت دیتاسنتر اختصاصی بامداد در غرب تهران از مهم‌ترین فعالیت‌های ابر آروان بوده است.

به‌علاوه آروان در سال ۱۳۹۹، تلاش جدی در بازار بین‌الملل داشت. با افزایش تعداد کشورهایی که از محصولات ابر آروان استفاده می‌کنند و سه برابر شدن ضریب نفوذ ابر آروان، رشد مشتریان بین‌المللی آروان از ۵هزار مشتری عبور کرد. مسیری که تا تحقق رویاهای آروانی فاصله دارد اما با جدیت تمام پی‌گیری می‌شود.

تمام این تلاش‌ها منجر به این شد که جایگاه‌های بین‌المللی ابر آروان در بین باسابقه‌ترین و پرترافیک‌ترین سرویس‌دهنگان CDN در جهان، با رشد همراه باشد؛ یک پله صعود در میان پراستفاده‌ترین عرضه‌کنندگان CDN و قرارگیری در بین DNS سرورهای پرترافیک دنیا، جدیدترین دستاوردهای ابر آروان در نخستین روزهای سال ۲۰۲۱ میلادی شد.

آمار ترافیکی ابر آروان، نشان می‌دهد با استقبال بسیار بالای کاربران از سامانه‌های بورسی و سرمایه‌گذاری، هم‌چنین خرید خودرو، این دو دسته خدمت آنلاین در بین پرترافیک‌ترین سایت‌ها در سال ۱۳۹۹ قرار گرفته‌اند؛ خدمات الکترونیک دولتی به‌واسطه‌ی کرونا افزایش پیدا کرده و سامانه‌های نوبت‌دهی آنلاین خدمات درمانی هم به جمع پرترافیک‌ترین سامانه‌ها وارد شدند.

در آخر، خدمات سفر که تا سال گذشته با اقبال بالایی روبه‌رو بودند، در سال ۱۳۹۹ به آخرین رتبه در بین این سامانه‌های پرترافیک رسیدند.

براساس ترکیب داده‌های حوزه‌های کسب‌وکاری که از بستر ابری آروان خدمت می‌گیرند، سامانه‌های آنلاین سفارش غذا و تاکسی توانستند از رکود عبور کرده و به رکودشکنی جدیدی در سال ۹۹ دست پیدا کنند.

سامانه‌های بورسی و فروش خودرو با پیک‌های مقطعی رکوردشکنی کردند. فروشگاه‌های آنلاین رشد دو برابری، سامانه‌های نوبت ‌دهی آنلاین خدمات درمانی رشد سه برابری و سوپرمارکت‌های آنلاین رشد ۱۰ برابری را رقم زدند.

این در حالی‌ است که سامانه‌های فروش بلیت سفر و رزرو هتل در بهترین حالت توانستند به ترافیک سال گذشته‌شان دست پیدا کنند و سال کرونا را در رکود سپری کردند.

اما دشواری کسب‌وکارهای آنلاین در سال ۱۳۹۹ تنها از کرونا و مشکلات اقتصادی متاثر نبود. اطلاعات سامانه‌ی رادار نشان می‌دهد در یک سال گذشته، کم‌تر از یک‌دهم ‌درصد قطعی کامل اینترنت رخ داده است. اما با ۸۸۷۱ دقیقه اختلال، زیرساخت اینترنت کشور ۵درصد از کل سال با اختلال مواجه بوده است.

برای دانلود گزارش کامل ابر آروان این‌جا کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کسب و کارهای آنلاین ابرآروان سال ۱۳۹۹ سامانه ها ابر آروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز پنجشنبه روند آزمایش سامانه موشک‌انداز چندگانه ۲۴۰ میلی متری ساخت یک واحد صنایع دفاعی تازه تاسیس در این کشور را بررسی کرده است.

این خبرگزاری، نتایج آزمایش را رضایت‌بخش ارزیابی کرد. در این گزارش جزئیات بیشتری از واحد تولیدکننده توپخانه ارائه نشده است.

خبرگزاری رویترز در این باره نوشت: گمان می‌رود کره شمالی در بحبوحه ادعا‌های آمریکا و کره جنوبی مبنی بر تامین تسلیحات جنگی برای روسیه، تولید توپخانه‌ای خود را افزایش می‌دهد. مسکو و پیونگ یانگ، این گمانه‌زنی را رد می‌کنند.

شلیک آزمایشی اولیه نشان داده است که راکت‌ها استاندارد‌های لازم را برای ویژگی‌ها و دقت پرواز دارند.

به گزارش خبرگزاری کره شمالی، کیم گفت: سیستم موشک پرتاب چندگانه ۲۴۰ میلی متری، که دارای فناوری جدید است، تغییر استراتژیکی در تقویت قابلیت‌های توپخانه ارتش کره شمالی ایجاد خواهد کرد.

خبرگزاری کره شمالی، در گزارشی جداگانه نوشت: کیم از دانشگاه نظامی کیم ایل سونگ که به نام پدربزرگ و بنیانگذار ایالتش نامگذاری شده است، به مناسبت سالگرد تأسیس ارتش انقلابی، پیش از تشکیل این ارتش کشور، بازدید کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است