Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:55:40 GMT

سفر «مکنزی» به بیروت/ فشار «سعد الحریری» بر «میشل عون»

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۷۴۳۴

سفر «مکنزی» به بیروت/ فشار «سعد الحریری» بر «میشل عون»

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: رسانه‌های مختلف لبنان در ۲۴ ساعت گذشته به رویدادهای مختلفی پرداختند که سرخط خبری آنها بدین شرح است:

روزنامه الاخبار در مطلبی نوشت: هر دلار ۱۴ هزار لیره؛ حریری از سقوط ارزش لیره برای فشار به عون استفاده می‌کند.

این روزنامه در بخشی دیگر تأکید کرده است: فصل عادی سازی روابط ترکیه و مصر؛ اردوغان عقب نشینی می کند و مخالفانش او را شماتت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه البناء در گزارشی آورده است: سفر ژنرال مکنزی به بیروت برای تثبیت حضور آمریکا و استفاده از بحران مالی برای کمک به ارتش لبنان انجام شد. 

تارنمای لبنان ۲۴ در مطلبی با اشاره به تلاش های خصمانه آمریکا علیه دمشق، نوشت: توان بایدن برای فشار به بشار اسد محدود است.

روزنامه نداء الوطن در مطلبی آورده است: باور حزب الله این است که هدف حریری تشکیل دولت نیست بلکه تضعیف ریاست جمهوری عون است.

روزنامه الجمهوریه نوشت: دیدار رعد و لاوروف؛ تاکید بر تشکیل دولت به ریاست سعد حریری.

کد خبر 5171168 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان رسانه های لبنان دولت لبنان ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی سوریه ایران عربستان سعودی فلسطین روسیه لبنان افغانستان ترکیه جو بایدن برجام انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!

روزنامه دولت به انتقادات نسبت به اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در پاکستان واکنش نشان داد.   اعطای دکترای افتخاری در پاکستان به ابراهیم رئیسی با حاشیه های متعددی روبرو شد. منتقدان، شان رئیس جمهور را بالاتر از آن دانستد که از یک داشگاه نامعتبر مدرک بگیرد و از سویی مدرک را معاون دانشگاه اعطا کند.     روزنامه ایران نوشت:   اهدای مدرک دکترای افتخاری به رئیس جمهور کشورمان در پاکستان، موجب بروز واکنش‌هایی در میان رسانه‌ها و فضای مجازی شد.   در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.   این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • عزم تیک‌تاک برای مقابله با فشار دولت آمریکا
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K