Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:06:51 GMT

۱۰ هزار دقیقه برنامه برای تعطیلات نوروزی پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۷۴۷۲

۱۰ هزار دقیقه برنامه برای تعطیلات نوروزی پخش می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، افشین امیری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که سالن جلسات صدا و سیمای استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در اسفند سال ۹۸ استودیو بحران در مرکز بهداشت کرمانشاه تشکیل و در ۲ نوبت با استفاده از پزشکان متخصص اطلاع رسانی به مردم آغاز شد.

وی افزود: با وجود محدودیت برای فعالیت مشاغل گوناگون تهیه و پخش برنامه‌های صدا و سیما با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صدا و سیما استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های تعطیلات نوروزی و لحظه تحویل سال تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تهیه برنامه‌های مفرح برای لحظه سال تحویل در دستور کار قرار گرفته و این برنامه به مدت چهار ساعت در روز سال نو پخش خواهد شد.

امیری خاطر نشان کرد: همچنین بیش از ۱۰ هزار دقیقه برنامه برای تعطیلات نوروزی شامل ۱۵ ویژه برنامه ایام عید، برنامه مسابقه تلفنی و طنز، ۲۰ برنامه کودک و نوجوان و مستندهایی با موضوع گردشگری و دفاع مقدس تهیه شده است.

وی بیان کرد: استان کرمانشاه دارای تعداد زیادی از اقوام شامل کرد، لک و فارس است که این تنوع قومیتی به ساخت برنامه‌های مختلف کمک می‌کند و همچنین برنامه‌هایی برای معرفی شخصیت‌های فرهنگی، کارآفرینان و فرهیختگان استان کرمانشاه تولید شده که در ایام تعطیلات پخش خواهد شد.

رئیس صدا و سیما استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: موسیقی کرمانشاه در کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و بسیاری از تولیدات صدا و سیما استان کرمانشاه در شبکه‌های سراسری مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین سبب در ایام نوروز پخش موسیقی متناسب با فصل بهار صورت خواهد گرفت.

امیری با اشاره به برنامه‌های رادیو کرمانشاه گفت: در حوزه رادیو ۱۱ هزار دقیقه برنامه معادل ۱۷۸ ساعت در زمینه‌های طنز و سرگرمی، موسیقی و گردشگری، بهداشت و سلامت پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اطلاع رسانی در مورد بیماری کرونا در ایام نوروز تصریح کرد: در بخش‌های مختلف خبری صدا و سیما استان کرمانشاه اطلاع رسانی مصوبات ستاد کرونا و وضعیت کرونا در سایر شهرستان‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 5171164

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه تعطیلات نوروزی سرگرمی برنامه تلویزیونی ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان بارش برف انتخابات شوراي شهر شیراز اردبیل کرونای انگلیسی صدا و سیما استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه

محمد محمدنژاد هیئت‌علمی مهندسی صنایع دانشگاه رازی ضمن اشاره به لزوم ترسیم یک نقشه راه برای صنعت کرمانشاه، گفت : در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله)، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اقدام به اجرای طرح تحقیقاتی «تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه» با انعقاد قرارداد با دانشگاه رازی نموده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این طرح از محل تجمیع اعتبارات یک درصد استانی است، افزود: با طی مراحل تصویب عنوان موضوع در کمیته علمی، فراخوان، انتخاب مجری، تصویب عنوان موضوع در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور به انجام رسید.

عضو هیئت‌علمی مهندسی صنایع دانشگاه رازی تصریح کرد: این اولین فعالیت علمی هست که در یک زمینه، مسیر رفتن از وضعیت کنونی به مقصد را ازطریق نقشه راه میسر می‌کند.

وی ادامه داد: فرایند تهیه این نقشه شامل سازمان‌دهی فرایند برنامه‌ریزی وتحلیل محیطی، شناخت و تحلیل مسائل راهبردی، تدوین مؤلفه‌های جهت‌ساز تعیین منظرها راهبرد‌های اصلی اهداف راهبردی، تعریف شاخص‌ها ارتباط علی و معلولی ابتکارات راهبردی، برنامه‌ریزی بر مبنای مفروضات (تدوین ماتریس پروژه و انجام برنامه‌ریزی بر مبنای مفروضات)، تدوین و ترسیم نقشه راه (مصاحبه ونظرسنجی از خبرگان) و تدوین برنامه عملیاتی صنعت استان کرمانشاه هست .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه