Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@15:46:13 GMT

راهنمای رزرو اینترنتی هتل های خارجی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۷۵۶۸

راهنمای رزرو اینترنتی هتل های خارجی

تقاضا برای سفرهای خارجی هرروز درحال افزایش است و به‌طبع افراد در مسافرت دنبال محلی برای اقامت هستند؛ به همین دلیل ما در این مطلب قصد بررسی سه روش برای رزرو هتل خارجی را داریم. اگر می‌خواهید به کشوری خارجی سفر کنید، پیشنهاد ما به شما این است که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید و با بهترین روش رزرو هتل‌های خارجی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همچنین در ادامه توضیحات کافی برای نحوه رزرو هتل از علی بابا و ویژگی‌های آن را برای شما شرح خواهیم داد.

روش‌های رزرو هتل‌ خارجی

روش‌های مختلفی برای رزرو هتل وجود دارد که هرکدام نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. در ادامه ما به معرفی سه روش به‌منظور رزرو هتل و ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم. پس اگر قصد رفتن به سفرهای خارجی و رزرو هتل را دارید، این مطلب را تا پایان مطالعه کنید و اطلاعات کافی درباره هرکدام از روش‌ها به‌دست آورید.

رزرو هتل به‌صورت حضوری

بسیاری از افراد هنگام رسیدن به مقصد شروع به گشت‌وگذار در شهر می‌کنند تا هتلی مناسب پیدا کنند. در گذشته این روش مرسوم بود؛ اما درحال‌حاضر به‌دلیل تغییر شرایط کم‌تر کسی این کار را انجام می‌دهد. اگر قصد داشته باشید پس از رسیدن به مقصد دنبال محلی برای اقامت بگردید، دچار مشکلات زیادی خواهید شد. هنگام رسیدن به مقصد شما خسته هستید و توانایی قدم زدن را ندارید؛ همچنین چمدان‌های همراه شما نیز ممکن است در طول این فرایند سرقت یا مفقود شوند. اگر قصد رفتن به سفر مخصوصا سفر به شهرهای خارجی را دارید، بهتر است از این روش برای رزرو هتل استفاده نکنید. از مزایای این روش می‌توان به دیدن امکانات هتل، بررسی اتاق‌ها، صحبت برای قیمت و بررسی موقعیت مکانی اشاره کرد. امکان سرقت یا مفقودی چمدان، پیاده‌روی طولانی، زمان‌گیر بودن، عدم امکان یافتن هتلی مناسب را می‌توان اصلی‌ترین ضعف‌های این روش دانست. همچنین ممکن است به‌دلیل ازدحام نتوانید در روز اول محلی برای اقامت بیابید که این مساله می‌تواند تا حد زیادی مشکل‌ساز باشد.

رزرو هتل به‌صورت تلفنی

اگر تجربه اقامت در یک هتل را داشته‌ باشید، می‌توانید با آن تماس گرفته و یکی از اتاق‌های آن را رزرو کنید. ممکن است امکانات و خدمات هتل تغییر کرده باشند و شما نتوانید آن‌ها را بررسی کنید. زمانی که شما با هتل تماس می‌گیرید، از موقعیت مکانی، خدمات، قیمت و دیگر مسائل مربوط به اقامت اطلاعات دقیقی به‌دست نخواهید آورد و ممکن است پس از رسیدن به مقصد مشکلاتی برای شما به‌وجود آید. بهترین ویژگی این نوع رزرو آسوده خاطر بودن به‌دلیل محلی برای اقامت است. شما می‌توانید قبل از عازم شدن هتل موردنظر خود را رزرو کنید. با توجه به موارد بیان شده می‌توان نتیجه گرفت که این روش نیز تا حد زیادی می‌تواند برای شما مشکل‌ساز باشد.

رزرو هتل به‌صورت آنلاین

در زمان حال تعداد زیادی از امور روزمره افراد به‌صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می‌شود و به همین دلیل شرکت‌های زیادی در راستای ارائه خدمات غیرحضوری تاسیس شده‌اند که شرکت‌های گردشگری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به‌دلیل تقاضای زیاد، برخی شرکت‌ها برای ارائه خدمات غیرحضوری در حوزه گردشگری تاسیس شده‌اند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید هتل، تور و بلیط رزرو کنید. هنگام رزرو هتل با این روش می‌توانید عکس‌هایی از محل اقامت و قیمت را مشاهده کنید. پس از انجام این کار به‌صورت غیرحضوری می‌توانید محل اسکان موردنظر خود را رزرو کنید. بزرگ‌ترین شرکتی که اینگونه خدمات را به عموم ارائه می‌دهد، علی بابا است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

 رزرو هتل از علی بابا

شرک نام‌ برده شده سال 1393 تاسیس شده و ابتدا با مراجعه به آن فقط امکان استرداد بلیط وجود داشت، اما درحال‌حاضر پس از گذشت چند سال با رفتن به سایت این شرکت می‌توانید تور و هتل موردنظر خود را نیز رزرو کنید. اگر قصد رفتن به سفرهای خارجی را دارید، می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید. در این سایت اطلاعات تعداد زیادی هتل از همه شهرهای دنیا قرار داده شده است که شما با مطالعه و مشاهده تصاویر آن‌ها می‌توانید محل اقامت مورد نظر خود را انتخاب کرده و در این سایت رزرو کنید. پس از رزرو هتل از علی بابا دیگر نگران محل اقامت نباشید و آسوده خاطر به سفر بروید.

ما در این مطلب انواع روش‌های رزرو هتل خارجی را برای شما شرح دادیم و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها را بررسی کردیم. اگر قصد رفتن به سفرهای خارجی را دارید مطمئنا این مطلب می‌تواند تا حد زیادی به شما در رزرو محل اقامت کمک کند. اگر تجربه رزرو هتل با هرکدام از روش‌های بیان شده را دارید، موارد مربوط ‌به آن‌ها را با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید تا افرادی که قصد رفتن به سفر را دارند، بتوانند بهترین روش را برای رزرو هتل انتخاب کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رزرو هتل محلی برای اقامت برای رزرو هتل رسیدن به مقصد سفرهای خارجی رزرو کنید محل اقامت برای شما علی بابا روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید اعلام کرد: پیرو اطلاعیه انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر دومین اصلاحات و اضافات مربوط به آن در تارنمای مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir با تغییرات اساسی بارگذاری شده است.

با توجه به اینکه برای شغل‌های مرتبط با وزارت نفت و برخی دیگر از دستگاه‌های مشارکت کننده تغییرات اساسی در این اصلاحات و اضافات دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر انجام شده، مهلت ثبت نام و ویرایش شغل محل‌های انتخابی توسط داوطلبین تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شده است.

بنابراین آن دسته از متقاضیانی که تاکنون فرآیند ثبت نام خود را تکمیل ننموده‌اند می‌بایست نهایتاً قبل از پایان مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند و آن دسته از داوطلبینی که ثبت نام خود را تکمیل نموده اما حسب مندرجات در این اصلاحات و اضافات نیاز و یا قصد ویرایش شغل محل‌های خود را دارند می‌بایست با مراجعه به پروفایل خود نهایتاً تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تغییرات لازم در انتخاب خود را ثبت کنند.

شایان ذکر است با توجه به زمان‌های تمدید شده برای مهلت ثبت نام و ویرایش آن، تاریخ برگزاری این آزمون استخدامی به روز پنج شنبه مورخ ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ موکول گردید و داوطلبین شرکت در این آزمون استخدامی لازم است منابع آزمون را که در دفترچه راهنمای این آزمون استخدامی آمده مطالعه نمایند و با آمادگی کامل با سایر مشمولین رقابت کنند. همچنین کارت ورود به جلسه نیز از روز ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و از طریق پروفایل کاربری قابل دسترس خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود اصلاحات و اضافات درج شده در این اطلاعیه، مربوط به وزارت نفت، بانک ملی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد.

تاکید می‌شود متقاضیان مشمول بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه ضمن اینکه ضروری است شغل محل‌های خود را متناسب با وضعیت تحصیلی و جغرافیایی خود و شرایط احراز همان شغل انتخاب نمایند. از آنجا که مهلت تعیین شده برای ثبت نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر، آخرین فرصت جهت شرکت در این آزمون استخدامی می‌باشد، لازم است در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و در صورت نیاز، ویرایش شغل‌های انتخابی خود در روزهای ابتدایی اقدام نموده و به روزهای پایانی مهلت تعیین شده نهایی موکول نکنند و در صورت بروز هرگونه مشکل موضوع را سریعاً به نزدیک‌ترین بنیاد محل سکونت خود اطلاع دهند.

کد خبر 6090537

دیگر خبرها

  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • راهنمای کامل دریافت ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۳+ فیلم
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید