Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@14:41:39 GMT

کشف 128رأس دام قاچاق درنیمروز

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۷۵۷۹

کشف 128رأس دام قاچاق درنیمروز

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نیمروز 128 رأس دام قاچاق، از نوع گاو گوشتی پس از ورود غیر قانونی به کشور توقیف و 4 قاچاقچی در این زمینه دستگیر شدند.

سرهنگ " علی میر " فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود از انتقال غیر قانونی چندین رأس گاو گوشتی قاچاق از طریق بستر خشک دریاچه هامون، از کشور افغانستان به داخل کشور مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس شهرستان نیمروز، با رصد منطقه و کنترل مسیرهای منتهی به مناطق مرزی در بستر دریاچه هامون ، قاچاقچیان را که با سوء استفاده از شرایط جوی و طوفانی چند روز اخیر منطقه، در حال انتقال گله بزرگ دام، به داخل کشور بودند روئیت و 128 راس گاو گوشتی قاچاق و فاقد هر گونه مدارک قانونی را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز تصریح کرد: در این رابطه  4 قاچاقچی دام دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ میر بیان داشت: ارزش احشام کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان اداره دامپزشکی استان،  30میلیارد و650میلیون ریال برآورد شده  است  .

وی با تاکید به برخورد قاطع پلیس با پدیده قاچاق سوخت و کالا به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور اظهار داشت: شهروندان می توانند با ارائه گزارش ها و اطلاعات و اخبار خود در خصوص قاچاق دام ، کالا ، سوخت و همچنین احتکار ارزاق عمومی از طریق تماس با مرکز فوریت های  پلیسی 110 در راستای افزایش امنیت اجتماعی و رونق اقتصادی کشور سهیم باشند.#پلیس

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انتظامی شهرستان شهرستان نیمروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز

  سرهنگ "حسینعلی سنچولی" اظهار داشت: در پی یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان نیمروز که باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی گردید، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سه نفر از عاملان تیراندازی شده و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

 سرهنگ سنچولی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلاف قبلی اعلام کردند؛ که در نهایت پس از تشکیل پرونده اولیه تحویل مراجع قضایی گردیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد