Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:51:26 GMT

ضرر میلیونی بارسلونا از دعوت پدری به تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۷۵۹۸

ضرر میلیونی بارسلونا از دعوت پدری به تیم ملی

دعوت شدن پدری گونزالس به تیم ملی اسپانیا برای بارسا چندان هم خوش یمن نبود.

به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که بارسا تغییر و تحولات زیادی را روی نیمکت و نیز در مجموعه بازیکنانش داشته، بهترین خبر، ظهور یک هافبک 17 ساله به نام پدری گونزالس بود. بازیکنی که نوامبر گذشته قدم در 18 سالگی گذاشت.

بارسا زمستان گذشته بود که پدری را در رقابت با رئال با 5 + 1 میلیون یورو از لاس پالماس جذب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدری در تیم سابقش تا پایان فصل ماند و از تابستان به بارسا اضافه شد.

 

 

 

 

رقم نهایی انتقال پدری به بارسا اما می تواند چند برابر شود. این را آنخل رامیرز رئیس لاس پالماس به رسانه ها گفته بود:« همه فکر می کنند ما پدری را با 5 میلیون یورو به بارسا فروختیم ولی این رقم می تواند به 30 تا 35 میلیون یورو هم برسد و بر اساس یکی از بندها ما 5 میلیون یورو نیز اخیرا از بارسا دریافت کردیم تا فعلا رقم انتقالش 10 میلیون یورو شود.»

 

 

 

 

درخشش پدری به حدی بود که او روز گذشته به تیم ملی اسپانیا دعوت شد و به زودی نخستین بازی ملی خود را تجربه خواهد کرد. 

طبق ادعای آاس، بارسلونا در صورت دعوت پدری به تیم ملی اسپانیا، باید یک میلیون یورو به لاس پالماس پرداخت کند و این کار نیز انجام خواهد شد. در بارسلونا به خاطر دعوت پدری به لاروخا بسیار خوشحالند اما از سوی دیگر یک میلیون یورو نیز در شرایط بد اقتصادی فعلی ضرر خواهند کرد.

 

پدری تیم ملی اسپانیا بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدری تیم ملی اسپانیا بارسلونا تیم ملی اسپانیا میلیون یورو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که چند هفته قبل اعلام کرده بود قصد دارد نیمکت بارسلونا را در پایان فصل جاری ترک کند حالا تصمیم گرفته است که در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و شرایط خاصی را برای مدیران این باشگاه مشخص کرده است.

تاکید این مربی جوان روی حفظ ستاره‌هایی است که در حال حاضر در این تیم حضور دارند و از سوی دیگر از مدیران این باشگاه خواسته است که چند بازیکن بزرگ از جمله برناردو سیلوا از منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

با این حال شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده است که کار مدیران این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید و در زمینه فرپلی مالی دشوار باشند و روزنامه اسپرت تاکید کرده است که آنها چاره دیگری جز اینکه حداقل یکی از ستاره‌هایشان را در تابستان به فروش برسانند ندارد.

رونالد آرائوخو بازیکنی است که پیشنهادی بسیار جذاب از بایرن مونیخ دریافت کرده است اما ژاوی تاکید دارد که او باید در این تیم بماند. به این ترتیب انتظار می‌رود که ستاره‌ای از این تیم که قرار است به فروش برسد یک نفر از بین فرانکی دی یونگ و رافینیا باشد.

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • بارسلونا؛ خواهرخوانده‌ای با شاهکارهای معماری برای اصفهان
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است