Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام خاضع گفت: ساعت ۹ شب میلاد حضرت مهدی موعود (عج) علاوه بر نورافشانی، بانگ تکبیر «یا مهدی (عج) ادرکنی» در همه شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد طنین انداز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدجواد خاضع» امروز (26 اسفند ماه) در نشست ستاد بزرگداشت نیمه شعبان، سالروز میلاد امام مهدی موعود (عج) و یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: یکی از نکات جالب سال 1400 این است که در ابتدا و پایان سال آینده میلاد حضرت مهدی (عج) و جشن های نیمه شعبان را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم به یمن عدد ۱۴، سال ظهور معصوم چهاردهم باشد، زیرا قرار گرفتن دو نیمه شعبان در یک سال فرصت مغتنمی برای توجه بیشتر به واسطه فیض الهی، وجود مبارک امام زمان ارواحنا فداه است.

حجت الاسلام خاضع افزود: مناسبت مهم دیگر که در آغاز سال جدید داریم یوم الله عید بزرگ دوازدهم فروردین ماه، سالروز تثبیت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که تقارن نیمه شعبان و روز جمهوری اسلامی تقارن خجسته و مبارکی است و می توان گفت انقلاب اسلامی بسترساز حکومت جهانی امام عصر (عج) و زمینه ساز طلوع صبح صادق است.

وی به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «یخرُجُ ناسٌ مِنَ المَشرِقِ فَیوَطِّئونَ لِلمَهدی سُلطانَه»، «مردمی از شرق قیام می کنند و زمینه را برای حرکت جهانی امام مهدی (عج) فراهم می سازند» و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمود: «این کشور صاحب الزمان (عج)است و باید کشوری باشد که تا ظهور موعود به استقلال خودش ادامه بدهد و قدرت خودش را در خدمت آن بزرگوار قرار بدهد»، و  همچنین فرمود: «این انقلاب امانتی است که باید به دست شما به صاحب اصلی آن سپرده شود» و «امیدوارم که این انقلاب یک انقلاب جهانی بشود و مقدمه برای ظهور بقیه الله ارواحنا له الفداء باشد».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: مهم ترین سفارش مقام معظم رهبری در «بیانیه گام دوم انقلاب» زمینه سازی برای ظهور و طلوع خورشید مهدویت برای ساختن تمدن نوین اسلامی است که وظیفه ما را در راستای گرامی داشت این مناسبت مهم دوچندان می کند.

وی خاطرنشان کرد: باید مباحث مربوط به مهدویت را به درستی تبیین کنیم و به شبهاتی که دشمنان و مخالفین در زمینه مهدویت ایجاد کرده اند پاسخ دهیم.

حجت الاسلام خاضع اظهار کرد: بحث امام شناسی، ضرورت وجود امام، خودسازی، علائم ظهور، آزمون های دشوار طلیعه ظهور، ویژگی های حکومت مهدوی، انتظار و وظایف منتظران و نقش انتظار در تحقق امت واحده، تاثیر اعتقاد به مهدویت در اصلاح فرد و جامعه از موضوعا مهمی است که باید برای آحاد جامعه تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: ساعت 9 شب میلاد حضرت مهدی موعود (عج) علاوه بر نورافشانی، بانگ تکبیر «یا مهدی (عج) ادرکنی» در همه شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد طنین انداز می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: تکبیر تمدن نوین اسلامی شبهات مهدویت خبرگزاری شبستان استان کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند