Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل شرکت تأمین آب خلیج فارس و شرکت چادرملو، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های انجام شده در اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به مرکز و منطقه شرق کشور اظهار داشت: بدون تردید توسعه و آبادانی ایرانی اسلامی و دستیابی به شکوفایی اقتصادی و توسعه پایدار جز با تلاش مدیران، متخصصان و کارگران سخت‌کوش و متعهد ایرانی میسر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است، ۲ قطعه از خطوط انتقال آب خلیج فارس از سیرجان به مس سرچشمه و سپس اردکان یزد، آغاز عملیات اجرایی خط سوم انتقال آب خلیج فارس به اصفهان و خط دوم انتقال آب خلیج فارس به مشهد و همچنین خط انتقال آب دریای عمان به زاهدان در قالب طرح عظیم ملی انتقال آب شیرین شده خلیج فارس و دریای عمان به استان‌های هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، خراسان‌های جنوبی و رضوی و سیستان و بلوچستان، روز دوشنبه با فرمان رئیس جمهور آغاز شد.

دو خط انتقال آب از سیرجان به مس سرچشمه و از مس سرچشمه به اردکان در مجموع به طول ۵۲۰ کیلومتر با ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است.

برای اجرای خطوط انتقال آب به اصفهان، مشهد و سیستان و بلوچستان که در مجموع ۳ هزار و ۲۸۰ کیلومتر طول خواهند داشت نیز ۱۲۱ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

این پروژه‌های زیر ساختی و توسعه‌ای برای ۵۴ هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌کند.

کد خبر 5171282 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیج فارس هرمزگان یزد سیستان و بلوچستان دریای عمان حجت الاسلام حسن روحانی صحن مجلس مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه ۱۴۰۰ شورای نگهبان انتخابات 1400 ستاد انتخابات کشور سعید خطیب زاده انتخابات شوراها حجت الاسلام حسن روحانی هیئت دولت نمایندگان مجلس سید اسماعیل موسوی وزارت امور خارجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقال آب خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم

همه رئیس جمهورهای آمریکا در مصاحبه هایشان از کلمه خلیج فارس استفاده می کردند، خلیجی که همیشه فارس بوده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • تحرک بین المللی دانشجویان انتقال فناوری به جهان را تسهیل می‌بخشد
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم