Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  بر اساس جدول جدید رنگ بندی شهر‌ها از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا برای شهرستان‌های استان مرکزی، یک شهرستان در استان نارنجی ۸ شهرستان زرد و ۳ شهرستان استان آبی هستند که در مقایسه با هفته اول اسفند در نسبت رنگ‌ها ثابت است؛ بنابراین و بر طبق آخرین تقسیم بندی‌های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی رنگ بندی شهرستان‌های استان مرکزی از تاریخ ۲۵ اسفند شهرستان‌های اراک، ساوه، کمیجان، خنداب، شازند، محلات، دلیجان، فراهان زرد و شهرستان‌های زرندیه، تفرش، آشتیان آبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس شهرستان خمین که در وضعیت وضعیت نارنجی قرار گرفته بود همچنان در وضعیت نارنجی است.

بنا براین کرونای استان مرکزی، درحالی که در هفته اول اسفند به سمت نارنجی میل کرده تغییری نکرده است.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور شد و ۳۱ بهمن ماه اولین موارد در استان قم مشاهده گردید و روز اول اسفند ماه اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به کرونا ویروس داشت، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت نارنجی، زرد و آبی قرار دارند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا در ایران کرونای استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل فولاد ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا به درخواست مخاطبان نبض بورس به بررسی سهام فولاد به لحاظ تکنیکال بپردازیم. شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش فولاد نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2h

دیگر خبرها

  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • تحلیل فولاد ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هشدار نارنجی برای استان‌های غربی و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی | ویدئو
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • هوای ۶ شهر اصفهان سالم است/ شاخص زرین‌شهر بر مدار نارنجی آلودگی
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد