Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:10:45 GMT

شجاعیان همراه استقلالی ها به تبریز رفت

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۷۷۰۵

شجاعیان همراه استقلالی ها به تبریز رفت

داریوش شجاعیان مشکلی برای همراهی تیمش مقابل ماشین سازی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره خط هافبک استقلال به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمده بود، حدود 40 روز دور از میادین فوتبال بود اما حالا به بهبودی رسیده است.


شجاعیان که طی روزهای گذشته در تمرینات گروهی استقلال هم حضور داشت، امروز همراه با سایر اعضای آبی پوشان به تبریز سفر کرد تا در لیست تیمش مقابل ماشین سازی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به اینکه شجاعیان تازه به میادین برگشته احتمال فیکس بودن او مقابل ماشین سازی بسیار ضعیف است اما این احتمال می رود که در بازی فردا به عنوان یار تعویضی به زمین برود و دقایقی برای تیمش بازی کند.


گفتنی است؛ دیدار ماشین سازی و استقلال ساعت 16 فردا در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز برگزار می شود.

ماشین سازی تبریز داریوش شجاعیان استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز داریوش شجاعیان استقلال تهران ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته راننده یک دستگاه خودرو سواری بدونِ پلاک با سرعتی سرسام آور در جاده تبریز به اسکو در حال رانندگی و ایجاد خسارت به خودروهای عبوریِ مسیرِ تردد بود که عوامل گشت انتظامی با مشاهده خودرو و ایجاد وحشت آفرینیِ راننده در جاده اقدام به تلاش برای متوقف کردن خودرو کردند.

عوامل گشت در چندین مرحله دستور به توقف داده که در مقابل راننده خودرو اقدام به خسارتِ به ماشینِ پلیس و شکستن آئینه خودرو کرد.

با توجه به خطرآفرینی راننده، عوامل انتظامی با «رعایت قانون بکارگیری سلاح»، تیراندازی و ماشین را متوقف؛ که راننده پس از توقف متواری شد.

در بازدید و بررسی خودرو مشخص شد که سه سرنشین به همراه راننده از مشروباتِ الکلی استفاده کرده و حال ۲ مرد و زن بر اثرِ تیراندازی نامساعد می‌باشد.

موضوع به سرعت پیگیری و هر ۲ نفر در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز درمانی منتقل که برابر آخرین گزارش پزشکی فوت کرده‌اند.

راننده متواری و مست نیز ساعتی بعد دستگیر و مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی در خودرو کشف و ضبط و ۲ متهم به همراه اقلام مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 6088965

دیگر خبرها

  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان