Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت صحت عامه اعلام کرد که با شناسایی ۲۱ بیمار جدید، تعداد کل بیماران مبتلا به کرونا در افغانستان به ۵۶ هزار و ۱۶ تن رسید‌ه است.

در این مدت هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت نشده و بر بنیاد گزارش رسمی که امروز (سه شنبه ۲۶ حوت/ اسفند) منتشر شده، شمار مجموعی فوتی‌های ناشی از کرونا در افغانستان به دو هزار و ۴۶۰ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آمار وزارت صحت عامه، در شبانه‌روز گذشته ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در کشور بهبود یافته‌ و اکنون شمار بهبود یافتگان به ۴۹ هزار و ۴۹۹ تن می‌رسد.

همزمان واکسیناسیون کرونا با واکسن هندی در افغانستان جریان دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صحت عامه ویروس کرونا افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی طالبان با ترکیه در کابل

سرپرست وزارت خارجه طالبان با جهاد ارگین‌آی، سفیر ترکیه در کابل دیدار کرد؛ بر بنیاد خبرنامه‌ وزارت خارجه طالبان در این دیدار درباره روابط دوجانبه، اقدام‌های مثبت در افغانستان، آغاز تجارت از طریق راه لاجورد، افتتاح نمایش‌گاه‌های مشترک در ترکیه و افغانستان گفت‌وگو شده است. 
سفیر ترکیه در این دیدار گفت که در آینده نزدیک ترکیش ایرلاین نیز پروازهایش را به افغانستان از سر خواهد گرفت.

پبش از این نیز امیرخان متقی در دیدار با سفیر ترکیه در کابل ضمن قدردانی بابت کمک‌های بشردوستانه مردم و دولت ترکیه گفته بود که طالبان تسهیلات لازم را به سرمایه‌گذاران ترک در افغانستان فراهم خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • نهادهای بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه را ادامه دهند
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود