Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با حضور مهندس نقوی سرپرست سازمان ، معاونین و مدیران این سازمان شرکت والا فوم پرشیا که دچار حریق شده بود با همت مضاعف سرمایه گذار بخش خصوصی و مدیرعامل این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن مجدد به چرخه تولید بازگشت.
با حضور مهندس نقوی سرپرست سازمان ، معاونین و مدیران این سازمان شرکت والا فوم پرشیا که دچار حریق شده بود با همت مضاعف سرمایه گذار بخش خصوصی و مدیرعامل این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن مجدد به چرخه تولید بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین گزارش این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده فوم و محصولات آن در سطح کشور بوده که در مدت دو ماه با عزم و اراده بالای مالک مجدد بازسازی و در روز های پایانی سال جاری به چرخه تولید بازگشت و در طول این مدت دو ماه نیز هیچ کدام از پرسنل این شرکت فعالیت کاری خود را ترک نکرده و حقوق و مزایای خود را نیز دریافت نموده اند.
برای بازسازی این کارخانه و خرید تجهیزات نوین بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است و با راه اندازی مجدد این کارخانه برای 30 نفر فرصت اشتغال ایجاد شده است.
گفتنی است کارخانه والا فوم پرشیا توان تولید بیش از 1500 تن محصولات فوم در سال را دارد.
روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند