Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:37:15 GMT

انقلاب اسلامی راهگشای ایجاد جامعه مهدوی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۷۹۷۹

انقلاب اسلامی راهگشای ایجاد جامعه مهدوی

بهگزارش مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا عسکری بعد از ظهر سه‌شنبه با اشاره به تشکیل بنیاد از سال ۸۹ در استان البرز اظهار کرد: بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) در استان‌های کشور زیر نظر ولی فقیه، تحت عنوان شورای سیاست‌گذاری بنیاد فعالیت می‌کند و در این ۱۰ سال فعالیت‌های چشمگیری داشته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه مهدویت و انتظار پشتوانه روایی، عقلی، فلسفی و سیاسی دارد افزود: آموزه انتظار یک ظرفیت بین‌الادیانی است و می‌تواند دل‌ها و افکار را نزدیک به هم کند و یک راه در کنار دیگر راه‌ها نیست و تنها راه برای رسیدن به کمال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان البرز ادامه داد: برای رسیدن به جامعه مهدوی نیازمند برنامه هستیم و معتقدیم در انقلاب اسلامی طی این ۴۰ ساله اتفاقات خوبی افتاده است.

وی انقلاب اسلامی را بسیار راهگشا در تحقق جامعه مهدوی عنوان کرد و اظهار داشت: باید نسبت به آینده برنامه‌های گسترده‌تری شکل بگیرد تا بتوانیم به آرمان‌های جامعه انقلابی و مهدوی نزدیک‌تر شویم.

عسکری تصریح کرد: در بنیاد کشور بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب مهدویت برای اقشار مختلف طراحی و آماده شده و ۲۵۰ عنوان کتاب ویژه نوجوانان و جوانان موجود داریم.

شرکت بیش از ۱۰ هزار نفر در دوره‌های بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) البرز

وی یادآور شد: امیدواریم تمام کسانی که در این عرصه قدم برداشتند با قوت بیشتری حرکت کنند تا بتوانیم مروج و توسعه‌دهنده فرهنگ مهدویت بیش از پیش باشیم.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان البرز در خصوص برنامه‌های اجرایی در حوزه مهدویت گفت: در استان البرز طی ۱۰ سال بیش از ۱۰ هزار نفر در دوره‌های ما شرکت کردند و بقاع متبرکه و مساجد یاری‌گر ما در برگزاری دوره‌های مختلف بودند.

وی همچنین از برگزاری دوره‌های تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی و برای عموم مردم و اعزام کارشناس به مراکز علمی و عمومی، برگزاری جلسات پرسش و پاسش و گفتمان خبر داد.

عسکری با اشاره به اینکه در جامعه مهدوی نیاز به نقشه راه داریم در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به رویکرد ایجاد جامعه مهدوی پرداختند تا بتوانیم برای شکل‌گیری تمدن اسلامی رو به جلو حرکت کنیم.

کد خبر 5171289

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب شهرستان کرج بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عج محمدرضا عسکری ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان بارش برف انتخابات شوراي شهر شیراز اردبیل کرونای انگلیسی حضرت مهدی موعود استان البرز جامعه مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سر درب مساجد استان البرز با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام می‌شود که این امر گامی در مسیر تحقق بیانیه دوم انقلاب است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ضرورت شبکه سازی و جریان سازی نهضت مقاومت اسلامی در جامعه مطرح کرد: امروز در شرایط خاص زمانی و تاریخی قرار داریم چرا که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نشانه‌های ظهور و فرج حضرت مهدی (عج) است.

وی عنوان کرد: در این پیچ تاریخی انقلاب جایگاه ویژه ای دارد آنچنان که در جریان عملیات وعده صادق این مهم به جهانیان نشان داده شد. تقویت باورهای ایمانی و الهی از مهمترین ارکان فعالان مسجدی و قدس قبله گاه نخستین مسلمانان بوده و امروز یکی از رسالت‌های هر مسلمان آزاده خواه حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام شکری حضور نیروهای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه جهاد تبیین مهم خواند و بیان کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره در صفوف اول برنامه‌های فرهنگی هنری هستند و این بار نیز با حضور آگاهانه خود از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف و فلسطین، آرمان و هدف انقلاب اسلامی است و همواره ایران اسلامی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته و دارد و در این مسیر انتظار می‌رود تمامی عناصر و برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسجد پیشران جریان ظهور باشد.

کد خبر 6088635

دیگر خبرها

  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود