Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، آیدین رحمانی در آیین معارفه، شهردار جدید ارومیه اظهار داشت: شاهد انحراف بودجه شهرداری‌های در سراسر کشور هستیم و نظام‌مند نبودن سیستم شهرداری‌ها موجب این امر بوده و سامانه بدون کاغذ یکی از راهکارهایی است که توسط وزارت کشور در خصوص شفاف‌سازی مدیریت شهری است و بایستی نظارت بیشتر بر بدنه شهرداری ارومیه با توجه به پروژه های عمرانی و خدماتی، انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گمنامان سلامت در شهرداری قابل تقدیر است و همپای کادر درمان در آرامستان‌ها و خدمات شهری در حال خدمت به مردم در ایام کرونا در استان هستند.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ساماندهی نیروهای شهرداری در مجلس در حال بررسی است که امیدواریم با‌ پیگیری ها بتوانیم این امر را تحقق بخشیم.

وی اضافه کرد: شهرداری باید از تراکم فروشی‌ها به بحث درآمدهای پایدار برسند و از وجود سرمایه‌گذاران بهره‌برداری کنند.

رحمانی بیان کرد: رعایت طرح تفصیلی در ارومیه باید رعایت و از ساخت و سازهای غیرمجاز که یکی از آسیب‌های مهم در شهر است جلوگیری شود.

این مقام مسوول یادآور شد: تعامل با دستگاه‌های اجرایی در سطح شهر موجب می‌شود که مردم از سردرگمی‌ها خلاص شوند.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: شفاف سازی عملکرد مالی باید تحقق یابد و سعی کنیم به سمت آن حرکت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی مدیریت شهری شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد

سرپرست شهرداری گنبدکاووس از نهایی شدن احداث یک تقاطع غیرهم‌سطح در میدان امام علی (ع) و یک زیرگذر در میدان بسیج این شهر خبر داد و گفت: ساخت این دو پروژه عمرانی تا دو هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلستان و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری گنبد کاووس، امیرعلی لطیفی اظهار کرد: برای دریافت موافقت‌نامه و تأمین بخشی از منابع مالی دو پروژه روگذر و زیرگذر، با سازمان شهرداری و دهیاری‌های وزارت کشور در حال مذاکره هستیم که به‌زودی نهایی خواهد شد.

وی افزود: افتتاح شهربازی سرپوشیده بوستان الغدیر، آسفالت معابر شهری و اصلاح هندسی میدان امام حسین (ع) در ورودی شهر گنبدکاووس از سمت آزادشهر، دیگر پروژه مهم عمرانی شهرداری گنبدکاووس در سال جاری است.

سرپرست شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: بودجه شهرداری گنبدکاووس در سال ۱۴۰۳، ۱۱ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که با موافقت اعضای شورای اسلامی، ۵۵ درصد آن صرف طرح‌های عمرانی شهری و ۴۵ درصد صرف هزینه‌های جاری خواهد شد.

وی ادامه داد: بودجه هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی سال گذشته شهرداری گنبدکاووس با متمم به هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد و تمام آن نیز محقق شد.

لطیفی خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری گنبدکاووس از ۱۱ هزار میلیارد مصوب به ۱۵ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کند که ۵۵ درصد آن صرف عمران شهری و باقی‌مانده آن صرف هزینه‌های جاری خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر گنبدکاووس حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت و شورای اسلامی شهر آن هفت عضو دارد.

کد خبر 751420

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود