Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر علوم، خواهان بررسی و نظارت بیشتر بر عملکرد دکتر شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر علوم، خواهان بررسی و نظارت بیشتر بر عملکرد دکتر شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن تذکر بدین شرح است: در دوره مدیریت جناب دکتر علی عسگری، شاهد رویکرد‌های مثبتی همچون تحول و جوانگرایی انقلابی به ویژه در رویکرد مدیران شبکه‌های تلویزیونی و نظارت بر انتشار صوت وتصویر در فضای مجازی بوده ایم که جای تقدیر دارد. لکن گزارشات متعدد از سوی دانشجویان و اساتید، مبنی بر ضعف عملکرد دانشگاه صداوسیما]آقای دکتر شهاب اسفندیاری با محور‌های ذیل به اینجانبان واصل گردیده که موجبات نگرانی از روند‌های موجود در این دانشگاه استراتژیک را ایجاد نموده است و ضرورت دارد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این خصوص ورود کرده و اقدامات لازم نظارتی را در دستور کار قرار دهد.



۱. برخورد با اساتید و دانشجویان انقلابی آن دانشگاه و احضار به کمیته‌های انضباطی و بعضاً حذف آنان به دلیل نقد عملکرد دانشگاه.

۲. ابراز نارضایتی کارکنان دانشگاه از شیوه برخورد‌های غیر عادلانه و غیرضابطه‌مند اداری و مالی با آنها.

۳. ایجاد کمیته‌ای مجزای از منابع انسانی برای تشخیص استخدام دانشجویان که اظهار شده عملاً رویکردی برای حذف دانشجویان منتقد دانشگاه است.

۴. اصرار غیر کارشناسی بر برگزاری حضوری امتحانات (۲-۹۸) علیرغم تذکر ستادملی کرونا که موجب ابتلاء برخی دانشجویان به کرونا گردید

۵. جذب اعضاء جدید هیات علمی از میان شاگردان و نزدیکان رئیس دانشگاه بدون رعایت اصل تعارض منافع که بعضاً شاخص‌های صلاحیت علمی و عمومی برجسته‌ای ندارند و طرد متقاضایان شایسته عضویت هیات علمی

۶. جذب و استخدام و انتصاب مدیرانی با تخصص مغایر با ماموریت آن دانشگاه و سازمان صداوسیما (زمین شناسی و...).

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت علوم شهاب اسفندیاری دانشگاه صداوسیما دانشگاه صداوسیما رئیس دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دکتر علی امیدی کارشناس روابط بین الملل و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان گفت: این اعتراض شکل گرفته در دانشگا‌های اروپا و آمریکا و استرالیا نشان دهنده وجدان بیدار جهانیان است.
دکتر حسین مسعود نیا کارشناس جامعه شناسی سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم معتقد است طوفان القصی شکست بزرگی برای اسرائیل بود و ناکارآمدی این کشور در امنیت نظامی و امنیتی را نشان داد.
وی گفت :گسترش جنک در جهان راه فرار نتانیاهو بود که با پاسخ ایران روبرو شد.

این استاد دانشگاه افزود: هم اکنون در سایه سانسور‌های شدید خبری و بافعالیت رسانه‌های حق جو افکار عمومی جهان در سطح نخبگان بیدار شده و بزود در جاموامع گسترش می‌یابد.
دکتر قدرت الله خسرو شاهی حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم گفت ایران در عملیات وعده صادق به جهانیان نشان داد که اسرائیل شکست پذیر است.
وی گفت دفاع همه جانبه دولت‌های غربی از لابی صهیونیست سبب گسترش اعتراض در جوامع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • واکنش وزیر علوم به یورش پلیس آمریکا به دانشجویان
  • اعتراض دانشجویان آکسفورد به سفر پلوسی