Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اروگوئه‌ای شیاطین سرخ به تمجید از زلاتان ابراهیموویچ می پردازد.

ادینسون کاوانی، مهاجم سابق پاری سن ژرمن که حدود 3 سال با زلاتان ابراهیموویچ در این باشگاه هم تیمی بوده است، به تمجید از او می پردازد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، ادینسون کاوانی راجع به دوران حضورش در پاری سن ژرمن و رقابت با زلاتان ابراهیموویچ در این تیم گفت:

در پاری سن ژرمن بازیکنی همچون زلاتان در کنار شما حضور داشت که بسیار رقابتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همیشه آماده رقابت و مبارزه بود و به شدت از باختن متنفر بود. هیچ یک از ما علاقه‌ای به باختن نداریم اما او همیشه این مسئله را با شخصیت و چگونگی حالش نشان داده است. من همیشه به دنبال پیشرفت و یادگیری از یک یا چند بازیکن دیگر بوده ام. اگر بخواهم از ویژگی های بازیکنان مورد علاقه خود صحبت کنم، فکر می کنم که این مصاحبه خیلی طولانی خواهد شد زیرا هر یک از آن ها توانایی های منحصر به فرد خود را دارند. خیلی خوش شانس بوده ام که در کنار چندین بازیکن بزرگ بازی کرده ام. بازی در کنار بازیکنان بزرگ و با کیفیت موجب رشد و پیشرفت شما می شود.

اخبار داغ 

رسول پناه: می خواهم درباره گل محمدی حقایق را بگویم کنایه برنامه فوتبال برتر به عادل فردوسی پور / ویدیو حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ادن هازارد دوباره زیر تیغ جراحان می رود؛ فصل برای او به پایان رسید زلاتان ابراهیموویچ در 39 سالگی به تیم ملی سوئد بازگشت / غیر رسمی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!

به گزارش ورزش سه، دیدار آلومینیوم - پیکان تداعی کننده یک خاطره تلخ برای بازیکنان و کادرفنی این تیم اراکی است و در این مسابقه آنها مرتضی تبریزی بازیکن باتجربه خود را از دست دادند و تبریزی با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی رو به رو شد و فصل برای او به پایان رسید.

مرتضی تبریزی در دقیقه 71 بازی با پیکان پس از برخوردی که درون زمین ایجاد شد روی زمین افتاد و پس از حضور کادر پزشکی تیم آلومینیوم از زمین بازی خارج شد و پس از بررسی بیشتر پزشکان مشخص شد که او از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده و فصل را از دست داده است.

این اتفاق تلخ یکی از بازیکنان باتجربه آلومینیوم را از دسترس مجتبی حسینی خارج کرد و با توجه به شرایطی که در ادامه برای این تیم اتفاق افتاد و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و جدایی چند بازیکن از جمع سفید و سبزپوشان اراکی، جای خالی مرتضی تبریزی در بازی برگشت مقابل پیکان بیشتر به چشم خواهد آمد.

این بازی که جنجال‌های داوری زیادی داشت با مصدومیت مرتضی تبریزی پراتفاق‌تر هم شد و تقابل این دو تیم برای مهاجم سابق باشگاه استقلال یک تقابل عادی نخواهد بود و برای او یادآور یک اتفاق تلخ است!

دیدار تیم‌های پیکان و آلومینیوم 17 اردیبهشت ساعت 17:00 برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس