Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید باقری در مراسم تحویل خودروهای شاهین گفت : امروز برگ زرینی در دفتر افتخارات گروه خودروسازی سایپا رقم خورد. تولید محصول شاهین و تحویل این خودرو در شرایط تحریم باعث ایجاد حس غرور در کشور شده است.
وی افزود: حدود ۸ ماه پیش خودرو پراید از سبد محصولات سایپا کنار گذاشته شد. آن روز آغاز رویکرد جدید گروه خودروسازی سایپا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : در زمان طراحی سایپا یک شعار وجود داشت و آن جهش کیفیت در تولیدات سایپا بود. امروز همان شعار تحقق یافت چرا که برای اولین بار در کشور یک خودرو تولیدی را به صورت داوطلبانه سه سال گارانتی کردیم.
قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش افزود : در کنار کیفیت و ایمنی، خودرو شاهین دارای طراحی زیبایی نیز بوده که نشان از توانمندی صنعت خودرو کشور و گروه خودروسازی سایپا است.


باقری گفت : ما در شرایط تحریم به این موفقیت دست یافتیم اما سخت کوشی همکاران ما در گروه خودروسازی سایپا بسیار ستودنی است.
وی ادامه داد: همزمان با تحویل خودرو شاهین این نوید را نیز می دهیم که تمام نمایندگی های مجاز سایپا آمادگی سرویس دهی به این محصول را خواهند داشت. تمامی بستر های لازم برای سرویس دهی مناسب به خودرو شاهین آماده شده، چنانکه رونمایی از موبایل اپلیکیشن سایپا که آن هم توسط مهندسان داخلی کشور نوشته شده، نماد این مهم است. کاربران توسط این اپ میتوانند تمامی خدمات سایپا ازجمله فروش و خدمات پس از فروش را دریافت خواهند کرد.
مجید باقری در پایان گفت : تولید خودرو شاهین شروع سایپا متفاوت خواهد بود و به زودی کراس اوور این محصول نیز تولید و روانه بازار خودرو کشور خواهد شد.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1496332

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودرو خودروسازان سایپا خودروی شاهین گروه خودروسازی سایپا خودرو شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی استان کرمان از آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه یک شرکت خودروسازی در بم را ببینید.

کد خبر 847260 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان‌ کرمان باران ايران خودرو خودرو - ایرانی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • راهی متفاوت طی کن (+فیلم)
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول