Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی در اولین جلسه مشترک قرارگاه امام رضا (ع) و نوروز ۱۴۰۰ پلیس از آماده باش حداکثری نیرو‌ها از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

خبرگزاری میزان- سردار حسین اشتری با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد باسعادت امام حسین (ع) و فرا رسیدن سال نو را به همه مردم عزیز و بزرگوار ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز به کار قرارگاه نوروزی ۱۴۰۰ ادامه داد: امروز اولین جلسه قرارگاه مشترک امام رضا (ع) و نوروز ۱۴۰۰ نیروی انتظامی راه اندازی و آغاز به کار می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آماده باش حداکثری نیرو‌های پلیس از ۲۵ اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی بیان کرد: با توجه به آغاز به کار قرارگاه نوروزی پلیس، سبزپوشان ناجا به صورت حداکثری در آماده باش خواهند بود تا به صورت دائم و شبانه روزی به مردم خدمات ارائه دهیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اضافه کرد: همکارانم در اقصی نقاط کشور در راستای خدمات دهی به مردم و انجام وظایف ذاتی و قانونی خود و البته اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا حضور فعال دارند و باید بگویم بیش از ۶۶ هزار نفر از همکارانم در پلیس راهور ناجا، پلیس راه و سایر دستگاه‌های خدمات رسان به ایفای ماموریت نوروزی می‌پردازند.

سردار اشتری با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، نیروی انتظامی اجرای بخش اعظمی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را عهده دار است، ادامه داد: همچنان در اجرای محدودیت ترددها، تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و برمبنای رنگ بندی صورت گرفته در شهر‌ها و استان ها، اعمال قانون خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اولویت ما خدمت به خانواده شهداست

وی با بیان اینکه در کنار انجام وظایف ذاتی و قانونی، ماموریت‌های محوله برای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا و اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را به جد دنبال می‌کنیم، افزود:، چون گذشته تمام مراکز درمانی و بیمارستان‌های ناجا به صورت آماده باش برای پذیرش بیماران مهیا است، از طرفی با رصد فعالیت‌های سایبری با کسانی که به نوعی به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند، برخورد می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی گریزی بر اقدامات پلیس امنیت اقتصادی ناجا زد و عنوان کرد: همچنان شناسایی، دستگیری و برخورد با محتکران نیاز‌ها و اقلام اساسی مردم در دستور کار پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: امید است که، چون همیشه، مردم همکاری خوبی با فرزندان خود داشته باشند و انتظار است که از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند تا ان شاء الله با رعایت همگانی پروتکل‌های بهداشتی و توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم و سال ۱۴۰۰ توام با سلامت و امنیت روزافزون برای همگان باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی اعمال قانون درباره منع تردد‌ها عنوان کرد: همواره تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و در اعمال محدو دیت‌های ترددی نیز به سیاست گذاری این ستاد توجه می‌کنیم و بر مبنای رنگ بندی اعلامی درباره شهر‌ها و نوع محدودیت، انجام وظیفه خواهیم کرد.

گفتنی است، دقایقی پیش با حضور سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی، سردار "قاسم رضایی"؛ جانشین فرمانده نیروی انتظامی، سردار " غلامرضا رضائیان"؛ رئیس بازرسی کل ناجا، سردار " حسین ساجدی نیا"؛ معاون عملیات ناجا و دبیر اجرای قرارگاه امام رضا (ع) و نوروزی ناجا، سردار " سیدکمال هادیانفر"؛ رئیس پلیس راهور ناجا، سردار "مهدی معصوم بیگی"؛ رئیس پلیس پیشگیری ناجا، سردار " مهدی حاجیان"؛ معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا، سردار "وحید مجید"؛ رئیس پلیس فتا ناجا و جمع دیگری از مسئولان نیروی انتظامی، قرارگاه مشترک امام رضا (ع) و نوروزی ۱۴۰۰ پلیس راه اندازی شد.

شایان ذکر است سایر پلیس‌ها و معاونت‌های تخصصی، ستادی و فرماندهی انتظامی استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور دارند.
انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس اشتری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس اشتری مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا فرمانده نیروی انتظامی آغاز به کار آماده باش امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود