Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید کمتر کسی فکرش را می کرد آرسنال در غیاب پیر امریک اوبامیانگ بتواند از سد تاتنهام در دربی شمال لندن عبور کند. اما این اتفاق رخ داد و ستاره گابنی توپچی ها که به دلیل بی انضباطی از سوی میکل آرتتا نیمکت نشین محض این دیدار حساس بود، نتوانست سهمی در برد ارزشمند تیمش داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، نشریه دیلی‌میل انگلیس ادعا کرد که در اختلافاتی که میان میکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال و مهاجم این تیم پیر امریک اوبامیانگ به وجود آمد، بازیکنان ارشد تیم طرف سرمربی اسپانیایی را گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرتتا به دلیل نارضایتی از تأخیر پیر امریک اوبامیانگ برای رساندن خود به ورزشگاه امارات برای مصاف با تاتنهام در دربی لندن که بدون شک مهمترین بازی فصل توپچی‌ها بود، در تصمیمی غیرمنتظره نام این مهاجم گابنی را از ترکیب اصلی تیمش خط زد.

این تصمیم او با وجود محبوبیتی که اوبامیانگ نزد هم‌تیمی‌هایش و تأثیر فراوانی که او به عنوان کاپیتان تیم روی آنها دارد، مقبول بازیکنان ارشد تیم واقع شد. ظاهراً در حالی که برخی از بازیکنان تیم با اوبامیانگ ابراز همدردی کردند و به او دلداری دادند، بازیکنان باسابقه‌تر تیم تصمیم آرتتا را برای مجازات ستاره گابنی صحیح دانسته‌اند.

در همین حال یک منبع نزدیک به باشگاه که نامش فاش نشده است هم به دیلی میل گفته که آرتتا بهانه اوبامیانگ برای دیر رسیدن به ورزشگاه به خاطر ترافیک لندن را نپذیرفته و به همین دلیل او را از ترکیب اصلی خط زده است.

آرسنال یکشنبه شب بدون اوبامیانگ موفق شد تاتنهام را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میکل آرتتا آرسنال پیر امریک اوبامیانگ ورزشگاه امارات تاتنهام آرسنال پیر امریک اوبامیانگ تاتنهام میکل آرتتا ورزشگاه امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟

ستاره وست هم علت درگیری پرحاشیه میان یورگن کلوپ و محمد صلاح را توضیح داد.

طرفداری | مایکل آنتونیو آن‌چه میان محمد صلاح و یورگن کلوپ گذشته را توضیح داد.

تساوی 2-2 لیورپول مقابل وست‌هم تحت‌الشعاع یک مشاجره تند میان محمد صلاح و یورگن کلوپ قرار گرفت. کلوپ پس از این تساوی پرهزینه و ناامیدکننده سعی کرد موضوع را کم‌اهمیت جلوه دهد، اما صلاح با بیان این‌که اگر آن‌چه در ذهن دارد را برملا کند "آتش به پا خواهد شد"، به شایعات اختلاف جدی خود با سرمربی آلمانی دامن زد. 

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!

در مورد این علت این درگیری، گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد. آلن شیرر، اسطوره و کارشناس فوتبال در انگلستان معتقد است صلاح از نیمکت‌نشینی و عدم حضور در ترکیب اصلی ناراحت بوده، در حالی که تصاویر تلویزیونی نشان می‌‍دهد این دعوای لفظی پس از خودداری صلاح از دست دادن و در آغوش گرفتن همیشگی با کلوپ آغاز شده‌است.

مایکل آنتونیو، ستاره وست هم علت درگیری محمد صلاح و یورگن کلوپ را مطابق با آن‌چه از زبان هم‌تیمی‌هایش (که نزدیک به صلاح و کلوپ بودند و مکالمه آن دو را شنیدند) توضیح داد. این مهاجم 34 ساله در گفت‌وگو با پادکست Footballer’s Football گفت:

هنگامی که بازیکنان لیورپول به زمین می‌آیند، یورگن کلوپ همیشه آن‌ها را گرم در آغوش می‌گیرد و می‌گوید "موفق باشید". اما زمانی که محمد صلاح کنار زمین آمد، به سمت دیگری رفت و مشغول به بستن ساق‌بند و کارهای خودش شد تا با کلوپ روبرو نشود. کلوپ به سمت صلاح رفت و دستش را دراز کرد تا با او دست به دهد و سپس دست او برای مدتی روی هوا ماند، اما صلاح بعد از معطلی فقط به یک بزن قدش سریع بسنده کرد. واضحاً کلوپ از این کار صلاح راضی نبود و خطاب به او گفت "می‌خواهی دوباره روی نیمکت بنشینی؟ می‌خواهی به همین کار ادامه بدی؟" از این‌جا بود که درگیری شروع شد، اما من نمی‌دانم و هیچکس هم به من نگفت که صلاح به کلوپ چه جوابی داده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا