Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان دو تیم سایپا و نساجی پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سایپا مقابل نساجی مازندران در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: امیدوارم ویروس کرونا برای سال جدید از بین برود تا دوباره تماشاگران را در ورزشگاه ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته که با نساجی بازی کردیم، تماشاگران زیادی در ورزشگاه حضور داشتند و شور و حرارت و هیجان خاصی به بازی می‌دهند. فردا سایپای متفاوتی به نسبت بازی جام حذفی خواهید دید. تلاشمی‌کنیم از تجربیات بازی قبلی استفاده کنیم و امیدوارم بتوانیم برنده بازی باشیم. کسانی که بازی را می‌بینند شاهد بازی خوبی از هر دو تیم خواهند بود. بازیکنان ما از نظر ذهنی و جسمی آماده هستند.

وی افزود: خوشبختانه با حمایت‌های مدیرعامل و مدیریت باشگاه توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم. این بازیکنان همراه تیم هستند و نسبت به شرایط بازی به عنوان بازیکن اصلی و تعویضی از آنها استفاده خواهیم کرد. سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با جدایی پیروز قربانی از کادر فنی گفت:در مورد این موضوع فقط به این جمله اکتفا می‌کنم واز زحمات قربانی در 6 ماه گذشته تشکر کرده وامیدوارم در ادامه راه موفق باشد. صادقی در پاسخ به این سؤال که نبود تماشاگران به سود تیمش خواهد بود یا نه، گفت: در ابتدای صحبت‌های گفتم بودم که حضور تماشاگر در استادیوم حال و هوای خوبی دارد. همه بازیکنان دوست دارند با حضور تماشاگران بازی کنند، چون لذت بیشتری دارد.   صداقت: چاره‌ای جز برتری نداریم   مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل سایپا در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: شرایط تمرینی خوبی داشتیم، همه چیز بر وفق مراد بوده است و آماده یک نبرد خوب برای دیدار فردا هستیم. وی درباره روند ریکاوری تیمش پس از بازی 120 دقیقه‌ای در جام حذفی گفت: قطعاً همینگونه است و برنامه‌های اصلی ما بر مبنای ریکاوری و تاکتیکی بود. شرایط برای هر دو تیم یکسان است، چون با یکدیگر در جام حذفی هم دیدار داشتیم. به هر حال طبق برنامه‌های کادر فنی آماده بازی فردا هستیم. مربی نساجی درباره جذب بازیکن جدید عنوان کرد: از همه پتانسیلی که داریم، استفاده می‌کنیم، البته همانطور که می‌دانید، رقابت با تیم‌های متمول برای جذب بازیکن سخت است. با این وجود باشگاه و کادر فنی همه تلاش خود را انجام می‌دهند تا بهترین گزینه‌هایی را مناسب ساختار تیم ما است، جذب کنیم. صداقت درخصوص امیدواری به پیروزی نساجی گفت: ما هیچ چاره‌ای جز این نداریم و به چیز دیگری جز برد فکر نمی‌کنیم. سایپا ممکن است تغییری داشته باشد، ولی فکر می‌کنم همه تیم‌ها پس از گذشت نیم فصل از لیگ به شناخت کافی از یکدیگر رسیده باشند. ما برای همه برنامه‌ها آمادگی کامل داریم. وی درپاسخ به این سوال که از بازیکنان جوان استفاده خواهد شد یا نفرات باتجربه؟ تصریح کرد: نمی‌توانیم قاعده خاصی را داشته باشیم که حتماً از بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم یا باتجربه. از بازیکنی که به در آن بازی بخورد و کیفیت لازم را داشته باشد، استفاده می‌کنیم. بنابراین بحث سن و تجربه مهم نیست، مهم این است که بازیکنی که وارد زمین می‌شود، دیدگاه‌های تاکیتیکی سرمربی را به نحو احسن در زمین پیاده کند و در راستای سیاست‌های کلی باشگاه باشد. ما تا انتهای لیگ و در هر بازی به همه امتیازات نیاز داریم، بنابراین بحث ما کیفیت است، نه صرفاً تجربه یا جوانی. صداقت در پایان گفت: خوشحالیم هفته قبل اتفاق خوبی را به همت بازیکنان و حمایت باشگاه و انرژی هواداران رقم زدیم. ان‌شاءالله این حمایت‌ها ادامه داشته باشد و فردا هم روز خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرارداد ۱۱ بازیکن پرسپولیس با پایان فصل به اتمام می‌رسد و این باشگاه طبق روال و قاعده برای اینکه بازیکنانش را از دست ندهد تکلیف تمدیدی‌های خود را مشخص کند. از ترابی، امیری، گولسیانی، صادقی، رفیعی، ریگی، اسماعیلی، هنانوف، فرجی و علی نعمتی به عنوان بازیکنانی یاد می‌شود. 

پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سعید صادقی جزو بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود نیست چون وی در ابتدای همین فصل قرارداد 2 ساله ای را با این باشگاه امضا کرده است اما باشگاه به طور جدی‌تر مذاکرات با مهدی ترابی، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر را آغاز کرده است.

باشگاه پرسپولیس باید نفراتی را هم که به طور اتوماتیک قراردادهایشان تمدید می‌شود یا قرارداد دارند تا پایان اردیبهشت به سازمان لیگ معرفی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضعف بازیکنان پرسپولیس مشخص شد
  • ضعف بازیکنان پرسپولیس مشخص شد/ سرخ‌ها محکوم به پیروزی هستند
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد