Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال که فعالیت خوبی در فصل نقل و انتقالات داشت، حالا در دیداری حساس باید به مصاف ماشین سازی تبریز برود. دیدار سخت خارج از خانه برای آبی پوشان که با غیبت ۷ بازیکن سرشناس برای این تیم سخت تر نیز خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، استقلال پس از بازگشت فرهاد مجیدی، موفق شده است دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و حالا آبی پوشان امیدوارند با پیروزی مقابل ماشین سازی که دچار تغییرات بر روی نیمکت خود نیز شده است، فاصله شان را با صدر حفظ کرده و در صورت توقف سپاهان یا پرسپولیس، این اختلاف کمتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کاروان استقلال در حالی راهی تبریز شد که در این سفر، آبی پوشان هفت بازیکن خود را به همراه ندارند. شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی آبی پوشان با اجازه کادرفنی، راهی مرخصی شد و اکنون در کشور فرانسه به سر می برد. قرار است او در سال نو به ایران بازگردد.

محمد دانشگر دیگر بازیکن غایب استقلال در این بازی است. مدافع آبی پوشان پس از حواشی پیش آمده، در اختیار باشگاه قرار گرفته و مشخص نیست بالاخره او از جمع شاگردان مجیدی جدا خواهد شد یا پس از پادرمیانی های هم تیمی هایش، سرمربی استقلال او را می بخشد.

فرشید باقری که چند روزی است در تمرینات استقلال شرکت نمی کند، امروز نیز در تمرینات حاضر نشد تا همچنان شایعات جدایی او به گوش برسد. او سومین بازیکن غایب استقلال در سفر به تبریز است. هروویه میلیچ نیز که به تازگی به ایران بازگشته، تنها در دو جلسه تمرینی با آبی پوشان به تمرین پرداخت و از لیست تیم خط خورد.

آرمان رمضانی و سعید مهری خریدهای جدید استقلال نیز به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه با تیم به تبریز نرفتند. عرفان گل محمدی نیز که با سجاد آقایی معاوضه شد، از لیست آبی پوشان خط خورده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ماشین سازی شیخ دیاباته هروویه میلیچ سعید مهری آرمان رمضانی استقلال سعید مهری شیخ دیاباته فرشید باقری فرهاد مجیدی ماشین سازی محمد دانشگر هروویه میلیچ آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تراکتور استقلال اظهار کرد: بازی سخت و جان‌داری بود و می‌دانستیم که بازی سنگینی است. باد روی عملکرد ما در نیمه اول در دفع توپ‌ها و پاس‌ها تاثیر داشت و خیلی شدید بود. در نیمه اول باید گل می‌زدیم و کار تمام می‌کردیم.

سرمربی استقلال تاکید کرد:  در این طور مواقع باید با کمترین موقعیت، بازی را تمام کنید. از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و دقت ما در پاس‌های آخر خوب نبود. با توجه به اینکه می‌دانستیم باید هجومی‌تر بازی کنیم ولی تعویض‌های تراکتور و کیفیت بازیکنانش شرایط بازی را عوض کرد. بازیکنان تراکتور از روی نیمکت گرفته تا داخل زمین خیلی تاثیرگذار هستند.

نکونام افزود: تراکتور پر مهره است و از طرفی تیم ما نتوانست کارش را انجام دهد. موقعی که چند بازیکن ما خسته شوند باید تعویض کنیم و رسیدن به موفقیت سخت می‌شود. ابتدا و وسط فصل، هم و غم ما جذب بازیکن بود. این بازیکنان را باید طلا گرفت. بازیکنان ما شاهکار کردند.

ادامه دارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز