Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-29@16:23:10 GMT

تحقق ۱۹۰ درصدی برنامه اشتغال زایی در بردسیر

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۸۹۳۵

رضا اسماعیلی گفت: برنامه اشتغال شهرستان بردسیر در سال ۹۹ به صورت ۱۹۰ درصدی محقق شده است.

رضا اسماعیلی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در جلسه کارگروه اشتغال و کارآفرینی شهرستان بردسیر گفت: با توجه به اهمیت بحث اشتغال و رو به رشد بودن شهرستان بردسیر در بحث صنعتی شدن و سهم قابل توجه این شهرستان در اشتغال سال ۹۹ در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بردسیر حضور پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان کرمان طبق برنامه اشتغال سال ۹۹ حدود ۴۲ هزار شغل پیش بینی کرده بودیم که تا امروز به صورت ۱۰۰ درصد محقق شده است و امیدواریم برای سال ۱۴۰۰ نیز با یک برنامه جامع و کامل، ورودی بازار کار استان کرمان را به طور خوب و کامل پوشش دهیم و اشتغال موثر و پایداری داشته باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تقدیر و تشکر از همه دستگاه های اجرایی که در بحث اشتغال شهرستان بردسیر همکاری کردند تا این شهرستان برای دومین سال متوالی رتبه برتر اشتغال استان شود گفت: در سال ۹۹، قریب به ۱۹۰ درصد از برنامه اشتغال شهرستان بردسیر تحقق یافته است که جای تقدیر و خداقوت دارد.

وی اظهار کرد: محوری ترین گروه برای ورود به بازار کار مشمولین خدمتی هستند که در پایان امسال و سال آینده خدمت آنها تمام می شود که طبق آمار اعلام شده نزدیک ۱۰۰۰ نفر هستند که باید پیگیر اشتغال آنها در سال آینده باشیم.

اسماعیلی بیان کرد: در این کارگروه علاوه بر پیگیری اشتغال مشمولین خدمت، پیگیری اعتبارات روستایی و مشاغل خانگی و مشاغل خرد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: معین اقتصادی شهرستان، ایجاد ۲ هزار شغل را در شهرستان های سیرجان و بردسیر پیش بینی کرده است که شناور است و امیدواریم شهرستان بردسیر بتواند سهم خود را از این مشاغل به خوبی جذب کند.

راه آرمان

برچسب ها: رضا اسماعیلی ، اشتغال ، بردسیر لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Nec

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: رضا اسماعیلی اشتغال بردسیر اشتغال شهرستان بردسیر برنامه اشتغال سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از تحقق ۱۰۳ درصدی تولید مجتمع پتروشیمی ایلام در فروردین سال ۱۴۰۳خبر داد.

«سیدغلام‌حسن گرشاسبی» با بیان اینکه بر اساس برنامه مصوب سال ۱۴۰۳ میزان تولید فروردین ۷۴ هزار و۲۹۰ تن بود که با همت همکاران این میزان به بیش از ۷۶ هزار و پانصد تن افزایش یافت.

وی افزود: در فروردین سال ۱۴۰۳ نسبت به فروردین سال ۱۴۰۲ تولید در مجتمع پتروشیمی ایلام ۳۵ درصد رشد داشته است.
نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»ادامه داد: در تلاش هستیم در سال ۱۴۰۳ رکورد ۱۰۰ درصد تولید محقق شود.
گرشاسبی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۸۰ هزار تن محصول شامل اتیلن، پلی‌اتیلن سنگین، پروپیلن، بنزین پیرولیز، CFO و DMDS CHAVAR65 تولید شده است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید