Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی‌اکبر مرتضایی امروز در جلسه ستاد مناسبت‌ها  در سالن جلسات فرمانداری کاشان برگزار شد، اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر امسال و به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۵۰۰ برنامه توسط ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف شهرستان کاشان برگزار شده که قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم برپایی تجمعات ابراز داشت: با توجه به شرایط کنونی اکثر برنامه‌ها به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی انجام شد.

وی با بیان اینکه معدود برنامه‌های حضوری هم به صورت خیلی محدود و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام گرفته است، تصریح کرد: لازم است ارزیابی این برنامه‌ها انجام و مستندسازی‌های لازم نیز انجام شود تا در سال‌های آتی برنامه هایی به مراتب باکیفیت بالاتری داشته باشیم.

مرتضایی با اشاره به برنامه‌های کلان شهرستان کاشان در ایام الله  مبارک دهه فجر سال جاری تاکید کرد: تعداد پروژه‌های افتتاح شده در ایام الله دهه فجر نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد رشد و میزان اعتبارات هم پنج درصد افزایش داشته است.

فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه مهم‌ترین محور پروژه‌های افتتاح شده در مدیریت مصرف آب و مسائل مربوط به صنعت کشاورزی و مسکن محرومان بوده است، گفت: امیدواریم با تلاش و همت دستگاه‌های اجرایی شاهد تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های مختلف عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، جهش تولید، کمک مؤمنانه، امنیت پایدار و استکبار ستیزی در سال پیش رو باشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ر۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاشان انقلاب اسلامی پروژه های عمرانی رشد برنامه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: بودجه مصوب این منطقه در سال جاری ۸۱۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که نسبت به بودجه سال گذشته ۷۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه مصوب سال گذشته منطقه ۷ شهرداری اصفهان ۴۸۴ میلیارد تومان بود که پس از اصلاح به ۵۲۲ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و این افزایش غالباً در پروژه‌های عمرانی صورت گرفت.

وی افزود: بودجه مصوب این منطقه در سال جاری ۸۱۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که نسبت به بودجه سال گذشته ۷۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تحقق بودجه سال گذشته این منطقه نسبت به بودجه مصوب ۱۰۶ درصد و نسبت به اصلاح بودجه ۹۸ درصد بوده است، گفت: بودجه عمرانی در سال ۱۴۰۲ برای پروژه‌های شاخص ۳۰ میلیارد تومان بود که در سال جاری با رشد ۳ برابری به ۸۵ میلیارد تومان رسیده است.

سلطان‌آقایی ادامه داد: پروژه‌های مهم منطقه‌ای در بودجه سال گذشته معادل ۵۵ میلیارد تومان اعتبار داشت که در سال جاری با رشد دو برابری به ۱۰۳ میلیارد تومان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با پروژه‌های منطقه‌ای سال گذشته ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه مصوب داشتیم که با رشد ۷۰ درصدی در سال ۱۴۰۳ به ۷۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اعتبارات پیش‌بینی شده برای اجرای پروژه‌های محله محور در منطقه گفت: سال گذشته ۸۳ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های محل محور منطقه ۷ در نظر گرفته بودیم که سال جاری همان رقم را حفظ کردیم و بر اساس همین اعتبار پروژه‌ها را تعریف کردیم.

سلطان‌آقایی تصریح کرد: ردیف‌های مستمر منطقه ۷ سال گذشته ۹۵ میلیارد تومان بود و عمدتاً در حوزه عمرانی مصرف شد که در سال جاری به رقم ۱۳۵ میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: بودجه بخش جاری منطقه ۷ از ۱۳۴ میلیارد تومان در سال گذشته به ۲۳۲ میلیارد تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده است و ۶۰ درصد بودجه سال گذشته منطقه از طریق صدور پروانه ساختمانی محقق شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به جمعیت بالا و ظرفیت‌های بالقوه موجود در این منطقه تاکید کرد: رویکرد شهرداری منطقه ۷ در سال جدید حرکت به سمت درآمدهای پایدار و توجه به افزایش پروژه‌های مشارکتی در منطقه است.

کد خبر 748707

دیگر خبرها

  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳