Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فولاد سیرجان با کسب پیروزی قاطع مقابل تیم شهرداری ارومیه برای نخستین بار بر سکوی قهرمانی لیگ برتر والیبال ایستاد.

خبرگزاری میزان - سومین و آخرین دیدار مرحله فینال لیگ برتر والیبال در حالی از ساعت ۱۶ بین تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان برگزار شد که در پایان سیرجانی‌ها با کسب یک پیروزی قاطع با شایستگی به عنوان قهرمانی سی و چهارمین دوره این رقابت‌ها دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در حالی سومین دیدار خود در مرحله فینال را برگزار کردند که هر دو تیم در بازی‌های قبلی موفق به کسب یک پیروزی شده بودند و بازیکنان تیم‌ها می‌دانستند برای کسب عنوان قهرمانی محکوم به برد در در این بازی هستند.

سیرجانی‌ها که در بازی دوم توانسته بودند به راحتی و با نتیجه سه بر صفر از سد شاگردان پیمان اکبری بگذرند، در دیدار سوم نیز با توجه به روحیه بالایی که داشتند، در دو ست نخست با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۳۰ بر ۲۸ به پیروزی رسیدند، اما در ست سوم اکبری با انجام برخی تغییرات در ترکیب تیمش موفق شد بازی را برگرداند و ارومیه‌ها ۲۵ بر ۲۱ ست را به پایان رساندند تا نتیجه ۲ بر یک شود.

در ست چهارم در حالی که بازی تا امتیاز ۱۳ بسیار نزدیک دنبال می‌شد، اما در ادامه شاگردان تندروان موفق شدند با ارائه یک بازی کم اشتباه‌تر، ست چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود تمام کنند تا فولاد سیرجان با کسب پیروزی ۳ بر یک عنوان قهرمانی سی و چهارمین دوره لیگ برتر والیبال را از آن خود کردند.

در سوی دیگر هواداران ارومیه که با توجه به جذب ستاره‌های والیبال ایران منتظر کسب نخستین قهرمانی تاریخ‌شان بودند، باز هم همانند سال ۹۳ در دیدار پایانی کم آوردند و دستشان از رسیدن به جام کوتاه ماند.

شهرداری ارومیه یک - فولاد سیرجان ۳ (۲۳-۲۵، ۲۸-۳۰، ۲۵-۲۱ و ۲۱-۲۵)

دیدار نخست: ۳ بر ۲ شهرداری ارومیه

دیدار دوم: ۳ بر صفر فولاد سیرجان

دیدار سوم: ۳ بر یک فولاد سیرجان

فولاد سیرجان با کسب این قهرمانی، جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را نیز کسب کرد.

بیشتر بخوانید: آغاز فعالیت برخی تیم‌ها برای فصل آینده لیگ برتر والیبال/ تکلیف سایپا و شهداب مشخص شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال شهرداری ارومیه فولاد سیرجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال شهرداری ارومیه فولاد سیرجان لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از برگزاری مسابقات هندپلو بین استخری به میزبانی استخر شهرداری ارومیه و برای اولین بار در سطح کشور خبر داد.

محمد نقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از برگزاری نخستین دوره مسابقات هندپلو در ارومیه خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: امروز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت، مسابقات هندپلو بین استخری با حضور تیم‌های هندپلو استخرهای ارومیه برگزار شد و در پایان با قهرمانی تیم استخر تورال خاتمه یافت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: مسابقات هندپلو رشته‌ای جدید در ورزش است که برای نخستین بار در شهر ارومیه توسط استخر شهرداری ارومیه به مرحله اجرا درآمد.

نقی‌پور ادامه داد: هر تیم این رشته ورزشی متشکل شده از ۸ بازیکن (۴ نفر فیکس، ۴ نفر نیمکت نشین) بوده و بازی در ست‌های ۱۰ دقیقه‌ای برگزار می‌شود و تیمی که برنده دو ست از بازی شود پیروز مسابقه لقب می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مسابقات هندپلوی بین استخری شهر ارومیه امسال برای نخستین بار در رده سنی بانوان ۱۲ الی ۱۵ سال به میزبانی استخر شهرداری ارومیه برگزار شد و تیم هندپلوی شهرداری ارومیه به مقام دومی بسنده کرد.

به گزارش ایمنا، ورزش هندپلو یا به زبان ترکی محلی توپ‌سو برای اولین بار توسط دو تن از اساتید دانشگاه ارومیه طراحی و در مسابقات المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های کشور برای بانوان و آقایان اجرا شد و از سال ۱۴۰۲ توسط وزارت ورزش و جوانان به رسمیت شناخته شده و به عنوان کمیته هندپلوی ایران، زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی با مجوز وزارت ورزش و جوانان فعالیت ملی خود را آغاز کرد.

کد خبر 750140

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب (فیلم)
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله