Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:06:44 GMT

بیش از ۱۱۰۰۰ حلقه صالحین در خراسان رضوی فعال است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۹۰۶۷

بیش از ۱۱۰۰۰ حلقه صالحین در خراسان رضوی فعال است

گروه استان‌ها- مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا(ع) گفت: در حال حاضر بیش از ۱۱۰۰۰ حلقه صالحین در سطح خراسان رضوی فعال است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   مشهدمقدس ، حجت‌الاسلام حمید حمیدی‌فر عصر امروز در جلسه تکریم از فعالان و اصحاب رسانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار نقش روابط عمومی، رسانه و خبرنگاران را کلیدی دانست و اظهار کرد: در شرایط کنونی، کار تبلیغ صرفا با صحبت کردن از پشت تریبون محقق نمی‌شود بلکه با تغییر فضای ارتباطی، رسانه و فضای مجازی نقش موثری در این راستا دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر مسلط بودن خبرنگاران به حوزه دین و اخلاق گفت: متاسفانه امروز سلبریتی‌های غیراخلاقی فضای مجازی را از آن خود کرده‌اند لذا این رسالت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی است که حافظ دین باشند و الگوهای موثر متدین را در جامعه را معرفی نمایند.

حمیدی فر بیان کرد: خبرنگاران در حقیقت مبلغان موثر و واقعی دین و ارزش‌های دینی هستند و نباید با خالی کردن میدان در فضای مجازی اجازه هر گونه فعالیتی را به جبهه مخالف و معاندین دین از طریق شبکه‌های ماهواره بدهند لذا رسالت اصحاب رسانه در تبلیغ دین بسیار حائز اهمیت است. 

مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: تبلیع یک رسالت است و محدوده به حوزه کاری روحانیون نیست. خبرنگاران زبان دین هستند و با ادبیات خود می‌توانند دین را متین جلوه دهند و در پیشبرد آن موثر باشند.

3 هزار حلقه صالحین در استان قم فعال است/ فعالیت حلقه های صالحین در فضای مجازی دنبال می شودرئیس بسیج‌: ‌تشکیل 200 هزار حلقه صالحین در برنامه بسیج پیش‌بینی شد4500 حلقه صالحین در استان لرستان فعال است

وی عنوان کرد: زمانی خبرنگار می‌تواند زبان دین باشد که صداقت داشته باشد و واقعیت امر را به جامغع انتقال دهد تا شبهه‌ای در ذهن اقشار مختلف جامعه بویژه قشر جوان باقی نماند.

حمیدی فر در بخش دیگر سخنان خود از فعالیت 11 هزار و 840 حلقه صالحین، 62 استادیارصالحین  و 317 سرمربی صالحین در استان خبر داد و گفت: حلقه‌های صالحین بهترین قالب برای تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان است.

وی در پایان گفت: امسال بزرگترین مولفه در صالحین حضور گروه‌های صالحین در عرصه جهادی و خدماتی است.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حلقه صالحین فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: امنیت روانی با انسجام و سلامت اجتماعی و توسعه ارتباط مستقیم دارد و ضروری است تا مولفه‌های بومی ارتقای امنیت روانی در استان اردبیل احصا شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلال آفاقی ظهر چهارشنبه در اولین جلسه کمیته امنیت روانی استان اردبیل اظهار کرد: نقدپذیری مسئولان لازمه احساس امنیت روانی شهروندان است و شایسته است تا با احصای مولفه‌های بومی ارتقای امنیت روانی شهروندان اردبیلی و راهکارهای بازتولید احساس امنیت ذهنی در استان کارها را به پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: امنیت با ماهیت روانی خود، از مقوله‌های حقوق عمومی است و توجه به صیانت از آن و شناسایی راهکارهای بازتولید در تمام ابعاد، از ضروریات است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به برخی سوءاستفاده‌ها از بستر فضای مجازی در راستای ایجاد ناامنی روانی در جامعه با انتشار محتواهای کذب و مجرمانه، رصد و پایش مستمر فضای مجازی توسط دستگاه‌های ذیربط و واکنش سریع به هرگونه اعمال و رفتار مجرمانه فضای سایبری را خواستار شد.

آفاقی با تشریح مولفه‌های دیگری از موارد مخل امنیت روانی شهروندان مانند کارشکنی‌ها در امور مراجعین و سوءجریانات در ادارات، عدم دسترسی آسان مردم به مسئولان و وجود بسترهای فسادزا و سوءاستفاده از حقوق بیت‌المال، مسئولان بخش‌های مختلف را به نقدپذیری و تحمل شنیدن نظرات مخالف و ارتباط دوسویه تفاهم‌آمیز درجهت اصلاح امور فراخوانده، آن را لازمه احساس آرامش و امنیت روانی شهروندان دانست.

وی با اشاره به نقش کلیدی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌ها در توسعه رضایتمندی مردم و حفظ امنیت روانی جامعه، بر ارتقای کارکرد روابط عمومی‌ها و جایگاه آن در مدیریت رسانه و اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی به موقع در جهت جلوگیری از ظهور و بروز شایعات تاکید کرد.

ضرورت تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها و عهدنامه کاربران فضای مجازی

در ادامه این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز با تشریح ماهیت تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و قابلیت‌های فضای مجازی با تأکید بر استفاده حداکثری از فرصت‌ها واکنش سریع به هرگونه جرائم سایبری را ضروری خواند.

رضا قاسمیان با اشاره به حقوق متقابل مردم و مسئولان، امنیت روانی مدیران را در راستای تمرکز در تصمیم‌گیری و خدمت‌رسانی شایسته حائز اهمیت دانست و از اصحاب رسانه خواست؛ رسالت خطیر خود در عرصه حفظ امنیت روانی جامعه  را به نحو مؤثر و بیش از پیش ایفا کنند.

وی ضرورت تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها و عهدنامه کاربران فضای مجازی را یادآور شد و از اقدامات حوزه اجتماعی استانداری در این خصوص خبر داد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر