Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@04:04:11 GMT

کاپ قهرمانی راهی سیرجان شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۹۱۰۹

کاپ قهرمانی راهی سیرجان شد

تیم فولاد سیرجان در حضور وزیر ورزش و جوانان قهرمان لیگ برتر والیبال شد.

به گزارش برنا، سومین دیدار فینال لیگ برتر والیبال مردان از ساعت ۱۶ امروز سه شنبه ۲۶ اسفند بین تیم های فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه در سالن والیبال مجموعه آزادی برگزار شد. 

دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه دکتر علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و احمدی مدیر روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در سالن والیبال به تماشای این دیدار نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فینال این رقابت ها با برد سیرجانی ها در ست اول و دوم به ترتیب ۲۵ بر ۲۳ و ۳۰ بر ۲۸ همراه شد اما در ست سوم این شهرداری ارومیه بود که ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به سود خود پایان داد.

سیرجانی ها که خود را از جام قهرمانی دور دیدند در ست چهارم ۲۵ بر ۲۱ حریف خود را شکست دادند و جام را به خانه بردند.

تیم فولاد سیرجان با ترکیبی جوان برای اولین بار قهرمان لیگ برتر والیبال مردان شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان

دیدار دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، تیم مس رفسنجان امروز دوازدهم اردیبهشت میزبان گل‌گهر سیرجان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل اول این دیدار توسط سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۸ وارد دروازه مس رفسنجان شد و در دقیقه ۶۱ گل دوم بازی برای مس رفسنجان توسط فرشید باقری به ثمر رسید.

سجاد شهباز زاده بازیکن مس رفسنجان در دقیقه ۴۸ و احمدرضا زنده‌روح بازیکن گل‌گهر سیرجان در دقیقه ۵۸ کارت زرد دریافت کردند.

مس رفسنجان با دریافت تک امتیاز این دیدار ۳۰ امتیازی و گل گهر سیرجان ۳۴ امتیازی شد. نارنجی پوشان رفسنجانی در جایگاه نهم و گل‌گهری‌ها در جایگاه ششم جدول لیگ‌برتر قرار دارند.

داوری دیدار دو تیم هم‌استانی را سیدرضا مهدوی به عهده داشت و امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری کمک داور و علیرضا کهوری ناظر این دیدار بودند.

کد خبر 749840

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین